April Sproule

هنرهای نساجی ترکیبی

سلام، من April Sproule هستم. من یک هنرمند نساجی ترکیبی هستم که در شمال کالیفرنیا زندگی می کنم. من انواع مختلفی از طراحی سطوح مختلف را با منسوجات در طول سال‌ها انجام داده‌ام، از جمله رنگرزی دستی، چاپ، نقاشی، لحاف‌های هنری و بسیاری موارد دیگر.

کسب و کار من Sproule Studios است و در آنجا مجموعه ای از اقلام از کیت های گلدوزی دستی گرفته تا شابلون های نقاشی پارچه را خواهید دید که همگی توسط من طراحی شده اند.

یکی از رسانه های هنری مورد علاقه من، دوخت دستی منسوجات است. در چند سال گذشته من تمام دوخت هایم را بدون حلقه گلدوزی انجام داده ام و این موضوع اولین کلاس Skillshare من است. این منجر به بهبود قابل توجهی در کیفیت کار و لذت من در فرآیند دوخت شده است.

چیزی بسیار شگفت انگیز در مورد بافت و الگوهایی که روی پارچه ظاهر می شوند وجود دارد. تقریباً گویی آنها از این مکان اثیری خلاقیت نامحدود بیرون می آیند.

من دوست دارم فرصتی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، الهامات و تکنیک ها با دیگران داشته باشم و به زودی کلاس های بیشتری را اضافه خواهم کرد. کارهای بیشتری را در وب سایت من مشاهده کنید،

دوره های این مدرس:

آموزش گلدوزی دستی بدون حلقه: نمونه دوخت

Hand Embroidery Without a Hoop: Stitch Sampler

"   گلدوزی با دست بدون حلقه یکی از مفیدترین مهارت هایی است که من به عنوان یک هنرمند نساجی یاد گرفته ام، و اکنون خوشحالم که روند کارم را در کلاس با شما به اشتراک می گذارم. همانطور که ...."


آموزش گلدوزی دستی بدون حلقه: نمونه دایره

Hand Embroidery Without a Hoop: The Circle Sampler

کلاس نمونه بردار دایره چشمان شما را به آنچه که با دوخت دستی امکان پذیر است باز می کند. همانطور که از استفاده از حلقه گلدوزی رها می شوید، ایده های جدید زیادی شروع می شود. ..