Kristin Hanson

هنر طراحی جواهرات را بیاموزید

سلام، من کریستین هستم و این داستان من است...


برای طراح جواهرات تحسین شده کریستین هانسون الهام هنری محدودیتی ندارد. آرزوهای خلاق کریستین که در خانواده ای هنرمند بزرگ شد، از سنین پایین پرورش یافت. زیبایی او از کاوش در امکانات گسترده طراحی معاصر منجر شد. کریستین به دنبال حرفه ای منحصر به فرد در طراحی جواهرات است.

تحصیل او تحت راهنمایی خصوصی استاد طلاساز هارولد او کانر و بعداً در یک مدرسه کوچک جواهرات معاصر در خارج از فلورانس ایتالیا آغاز شد. کریستین پس از بازگشت به ایالات متحده، مستقیماً با استادکاران و جواهرسازان در منطقه معروف الماس نیویورک کار کرد.

نزدیک به دو دهه کریستین برای اصلاح هنر خود در حفظ تکنیک‌های زرگری کلاسیک اروپایی کار کرده است، روشی پیچیده که در آن هر قطعه با دست ساخته می‌شود. فلسفه خلاق او مظهر فرم‌های امضای معاصر است که با دقت طراحی شده‌اند تا زیبایی ذاتی الماس‌های رنگ طبیعی کمیاب را که او متخصص آن‌هاست، برجسته کند.

رویکرد دقیق و متفکر کریستین برای انتخاب الماس ها و جواهرات عجیب و غریبی که او در طرح هایش به نمایش می گذارد بی بدیل است. دسترسی انحصاری او به الماس‌های صورتی رنگی و فوق‌العاده کمیاب و گرانبها، که از معدنی بدون درگیری در استرالیا تهیه می‌شود، باعث می‌شود که کار او به شدت مورد توجه سرمایه‌گذاران و مجموعه‌داران قرار گیرد. هر قطعه ای که کریستین طراحی می کند و به طرز ماهرانه ای کار می کند، شکوه طبیعی این مواد گرانبها را به نمایش می گذارد.

در سال 2016 کریستین توسط طراح در Oscar de la Renta استخدام شد تا به این شرکت کمک کند تا اولین مجموعه جواهرات خود را راه اندازی کند. او از آن زمان با Rio Tinto Diamonds همکاری کرده است و کارهای او به طور گسترده در کمپین های بازاریابی Swarovski نشان داده شده است.

برای بیش از یک دهه، کریستین تخصص خود را به عنوان یک مربی در پرورش کار استعدادهای جوان نویدبخش به اشتراک گذاشته است. از سال 2006 تا 2017، او مدرسه طراحی جواهرات کریستین هانسون را از آتلیه Tribeca خود رهبری کرد، که در آن زمان به عنوان بزرگترین مدرسه جواهرات در ایالات متحده فعالیت می کرد. کریستین در حال حاضر روی تولید کلاس‌های ویدیویی آنلاین از استودیوی Hudson Valley خود کار می‌کند که در کانال اختصاصی YouTube او، IJEWL، پخش می‌شود.

طراحی های متحول کننده کریستین تحسین منتقدان او را به دست آورده است، از جمله: جایزه مورد علاقه طراحی لباس در سال 2007 و همچنین جایزه معتبر نوآوری مد پلاتینیوم در سال 2015 توسط PGI International. در سال 2011، کریستین به دلیل کارش به عنوان یک معلم، مفتخر به دریافت جایزه بشردوستانه VIV Magnificent Woman، یک برند برجسته لوکس و سبک زندگی زنان شد.

مجموعه کارهای چشمگیر او با ویژگی‌هایی در Vogue Italia، Harpers Bazaar China و W Magazine و سایر موارد، تمایز بین‌المللی را به خود اختصاص داده است. جواهرات کریستین هانسون در فروشگاه های منتخب نیمان مارکوس و تعدادی از خرده فروشان مستقل جواهرات فروخته می شود. او همچنین مستقیماً با مشتریان خصوصی روی ارث و طرح‌های عروس سفارشی کار می‌کند.

کریستین در حال حاضر با دختر کوچکش در دره هادسون زندگی می کند.

• تجسم • توسعه مفهوم • طراحی • نقاشی • هنر کلاژ • نقاشی • هنر کلاژ • عکاسی • داستان گویی • طراحی جواهرات

یاد بگیرید که چگونه یک مجموعه را بسیار فراتر از مهارت خود طراحی کنید. اگر هر چیزی که فکر می کنید ممکن بود چه؟ در این کارگاه 4 جلسه ای، دانشجویان روند ساخت خط جواهرات خود را آغاز خواهند کرد. سبک شخصی خود و آنچه که مجموعه شما را منحصر به فرد می کند را در یک بازار اشباع جواهرات کشف کنید. به جواهرات بیشتر به عنوان یک شکل هنری، طراحی، نقاشی یا مجسمه نگاه کنید. دانش آموزان یک نمونه کار داستان کامل خواهند داشت.

سنگ‌های قیمتی • مقدمه‌ای بر الماس • مهندسی • مدل‌های CAD • ساخت • توسعه تولید • توسعه مجموعه

شروع به استفاده از انواع ابزارهای مفید برای طراحی، اندازه گیری، کشف فلزات، جواهرات، الماس ها و یک دنیای کامل از امکان کنید. طرح ها، کارهای کولاژ، عکس ها و اشیاء پیدا شده خود را مرور کنید تا فرم امضایی را پیدا کنید که یک رشته در کل مجموعه شما باشد. مهندسی طرح های خود، انتخاب سنگ ها، مدل های CAD، ریخته گری، ساخت، تنظیم و موارد دیگر را آغاز کنید. مجموعه جواهرات خود را برای برند خود بسازید و ملزومات طراحی را بیاموزید.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک ساخت جواهرات با سیم و مهره

Wire & bead jewelry making technique

در این کلاس ساخت جواهرات مبتدی شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه سه قطعه مختلف را با استفاده از یک تکنیک ساده طراحی کنید. از این سیم کار می توان برای دسی استفاده کرد. ..