Ghazaleh Naderian

هنرمند تجسمی و معلم هنر

سلام، من غزاله هستم و هنرمندی هستم که در حال حاضر ساکن تورنتو هستم. اگرچه من بیش از 19 سال مطالعه و نقاشی کردم، اما تمام عمرم هنرمند بودم. داستان من به عنوان آثارم متنوع است: رئالیسم و ​​امپرسیونیسم در رسانه های مختلف مانند رنگ روغن، آبرنگ اکریلیک، گواش، طرح سیاه، مداد رنگی و پاستل. فرهنگ، تجربه و تحصیلات من به من اجازه می دهد تا ایده های متفاوتی را خلق و بیان کنم.

هر مکان و هر صحنه در زندگی من به من انگیزه می دهد تا کار جدیدی خلق کنم. آثار من منعکس کننده گرما، محبت و انرژی است که در همه چیز اطرافم می بینم و احساس می کنم. کار من بر اساس نقاشی روابط رنگ، ارزش ها، ترکیب بندی و ایجاد ضربه های قلم مو است.

در طول حرفه‌ام، سبک‌های مختلفی را بررسی کرده‌ام. مسیر اصلی من به سمت رئالیسم است، اما به امپرسیونیسم نیز علاقه دارم. من رنگ های زنده امپرسیونیستی را روی نقاشی هایم اعمال می کنم.

در کارم اغلب عشق پرشور خود را به طبیعت، گل ها، طبیعت بی جان، پرتره و فیگور ابراز می کنم. من زمان زیادی را صرف جستجوی تصاویر و معانی آنها می کنم و سپس سعی می کنم زیبایی آنها را در کارم منعکس کنم. نقاشی های من محصول الهام حاصل از مکان و تجربه هستند. از طریق زمان و حافظه فیلتر شده است.

من عضو انجمن هنرمند کانادایی، انجمن آبرنگ تورنتو و هنرمند تجسمی نورث یورک هستم. من در چندین نمایشگاه داوری در کانادا شرکت کرده ام و مفتخر به دریافت جایزه انجمن آبرنگ تورنتو شده ام. آثار من به صورت خصوصی در گالری‌ها جمع‌آوری می‌شوند و چند سالی است که در چندین نمایش گروهی و همچنین نمایشگاه انفرادی در تورنتو حضور داشته‌ام. من همچنین مربی نقاشی در استودیوهای گروهی و خصوصی در تورنتو هستم و اکنون به یک معلم آنلاین تبدیل شده ام.

دوره های این مدرس:

نقاشی اکریلیک - آموزش نقاشی طوطی رنگارنگ از عکاسی

Acrylic Painting - Learn how to painting colorful parrot from photography

"پرندگان از دیرباز موضوع مورد علاقه نقاشی ها و طراحی ها بوده اند. حرکات زودگذر، ظرافت پرواز و زیبایی آنها چشم ها و قلب ها را به خود جلب کرده است..."


نقاشی با آبرنگ - آموزش نقاشی کارت های گل ساده برای مبتدیان

Watercolor Painting - Learn to painting simple flower cards for beginners

این کلاس مهارت های شما را در نقاشی موتیف گل با آبرنگ افزایش می دهد. با آموزش نقاشی گل تزیینی در آبرنگ با یک خوب زمان بسیار خوبی خواهید داشت. ..