Sonia Nicolson

معمار | کارآفرین

سلام. من سونیا، معمار بریتانیایی و مدرس سابق دانشگاه هستم. تبدیل به کارآفرین شد من در استودیوی خانگی خود در ریکیاویک کار می‌کنم و را اجرا می‌کنم تا بیش از 10 سال دانش و تجربه آکادمیک حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارم تا به کارآفرینان خلاق کمک کنم تا بتوانند مشاغل خود را با موفقیت طراحی و ایجاد کنند.

من با وایکینگ و دخترمان، میا، در ایسلند زندگی می کنم.

من را در اینستاگرام @sonianicolson

دنبال کنید

Skillshare یکی از راه‌های مورد علاقه من برای یادگیری مهارت‌های جدید است و از اینکه اینجا هستم و برخی از مهارت‌هایم را با شما به اشتراک می‌گذارم و آموزش می‌دهم هیجان‌زده هستم.

به‌عنوان یک معمار و آکادمیک معتبر بریتانیایی با بیش از 10 سال تجربه تدریس در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد، اولین کلاس Skillshare خود را با دقت گردآوری کردم. آماده سازی نمونه کارها (اخیراً به روز شده). در این کلاس، نحوه آماده سازی، برنامه ریزی و ساخت نمونه کارها را برای درخواست در دانشگاه، کالج و/یا استخدام خواهید آموخت. با ارزیابی هزاران نمونه کار دانشجویی برای ورود به دوره‌های مدرک هنر و طراحی، تجربه‌ام را به اشتراک می‌گذارم تا در کار شما به شما کمک کنم.

دومین کلاس Skillshare من به شما می آموزد که چگونه یک نقشه داخلی را با دست ترسیم کنید. استفاده از اتاق خواب من به عنوان مثال. من نحوه ترسیم ساختار، مبلمان و جزئیات را در نمای پلان، گام به گام به شما آموزش می دهم. این کلاس برای مبتدیان عالی است اما همچنین تمرین خوبی برای کسانی است که طراحی داخلی یا معماری را یاد می گیرند.

امیدوارم تا کنون از این کلاس ها لذت برده باشید، به زودی کلاس های بیشتری را راه اندازی خواهم کرد.

جایی است که من همه چیز را از آثار هنری ام گرفته تا زندگی خانوادگی مان به اشتراک می گذارم. بیا ببین چه کار کرده ایم.

می‌توانید آثار هنری من را در sonianicolson.com/shop یا در

خریداری کنید

RIBA III Chartered Architect
دانشگاه ادینبورگ، انگلستان

مارس
کالج هنر ادینبورگ، انگلستان با یک سال بورس تحصیلی در دانشگاه کیندای، ژاپن

BA (Hons) معماری
دانشگاه De Montfort، انگلستان

لیسانس طراحی داخلی
کالج تلفورد، انگلستان

دوره های این مدرس:

آموزش هنر و طراحی، تهیه نمونه کارها

Art & Design, Portfolio Preparation

به کلاس آماده سازی نمونه کارها خوش آمدید. در این کلاس، نحوه آماده سازی، برنامه ریزی و ساخت نمونه کارها برای درخواست در دانشگاه، کالج را خواهید آموخت. ..


آموزش ProCreate: طراحی شهری در چشم انداز 1 نقطه ای

ProCreate: Urban Sketching in 1 Point Perspective

"به این کلاس خوش آمدید، جایی که با استفاده از ProCreate در iPad، اسکیس شهری 1 نقطه ای پرسپکتیو را یاد خواهید گرفت. همانطور که ما این صحنه معماری را ترسیم می کنیم، همراه باشید."


آموزش طراحی داخلی، پلان کف با دست

Interior Design, Floor Plan by hand

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."