Marc Menninger

مدیر امنیت فناوری اطلاعات
Marc Menninger یک مدیر امنیت فناوری اطلاعات است که در زمینه امنیت اطلاعات شرکتی و مدیریت ریسک تخصص دارد.

مارک به عنوان یک متخصص امنیت اطلاعات، بیش از 20 سال تجربه امنیتی کاربردی دارد. او همچنین یک مشاور بازاریابی آنلاین، نویسنده، سخنران، کارآفرین و نتورکر است. حرفه امنیتی او در سال 1992 با پنج سال خدمت به عنوان افسر کامپیوتر و ارتباطات در نیروی هوایی ایالات متحده آغاز شد. در آنجا، او مسئول رهبری تیمی بود که قادر به استقرار شبکه های کامپیوتری فیبر نوری فوق سری موبایل بود. مارک نیروی هوایی را به عنوان کاپیتان ترک کرد و وارد دنیای غیرنظامی شد و نقش‌های فنی مختلفی از جمله سرپرست میز کمک، مدیر شبکه و مشاور امنیت شبکه و اطلاعات را ایفا کرد. او همچنین یک معاون در بخش امنیت اطلاعات شرکتی واشنگتن موچال بانک در سیاتل و تحلیلگر ارشد ریسک امنیتی در PEMCO بود.

مارک همچنین به صاحبان مشاغل کمک می کند تا شرکت های خود را به عنوان یک مشاور بازاریابی آنلاین پاره وقت معرفی کنند. بهینه سازی موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی زمینه های تخصصی او هستند. او در سال 2011 کتاب بیشتر از رقبای شما: 50 نوشت. نکات بازاریابی آنلاین و SEO برای کسب و کارهای کوچک.

از جنبه امنیت اطلاعات، مارک برای ISSA Journal نوشته است و چندین مقاله امنیتی آنلاین نوشته است. . او که عضو Toastmasters International است، از صحبت کردن و آموزش در مورد موضوعات مختلف، از جمله امنیت اطلاعات، بازاریابی آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو، وبلاگ نویسی، سخنرانی های الهام بخش و انگیزشی و غیره لذت می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر یا تماس با مارک، با او در LinkedIn ارتباط برقرار کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش مشاغل و گواهینامه های امنیت سایبری

Cybersecurity Careers and Certifications

علاقه مند به یافتن شغل امنیت سایبری هستید؟ به کارشناس مارک منینگر بپیوندید تا دریابید که چگونه یک حرفه موفق در امنیت سایبری راه اندازی کنید.


آموزش چشم انداز تهدید امنیت سایبری

The Cybersecurity Threat Landscape

بیاموزید که چگونه از داده های سازمان خود در برابر حتی فریبکارترین تهدیدات امنیت سایبری محافظت کنید. رایج ترین نگرانی های امنیتی و همچنین بردارهای جدید حمله را بررسی کنید.


آموزش انتقال به شغل در امنیت سایبری

Transitioning to a Career in Cybersecurity

انتقال به حرفه ای در امنیت سایبری. بیاموزید که چگونه از مهارت ها و تجربیاتی که قبلاً برای ایجاد یک حرفه پردرآمد و موفق در امنیت سایبری داشته اید استفاده کنید.


آموزش مشاغل و گواهینامه های امنیت IT: اولین قدم ها

IT Security Careers and Certifications: First Steps

آیا علاقه مند به یافتن شغل امنیتی IT هستید؟ مارک مننینگر ، متخصص امنیت فناوری اطلاعات ، چگونگی شروع موفقیت آمیز در امنیت اطلاعات را توضیح می دهد.


آموزش انتقال به یک شغل در امنیت سایبری

Transitioning to a Career in Cybersecurity


آموزش ایجاد یک برنامه امنیت سایبری مطابق با ISO 27001: کنترل‌های ضمیمه A

Building an ISO 27001-Compliant Cybersecurity Program: The Annex A Controls

با یادگیری الزامات کنترل امنیتی 114 ضمیمه A، برنامه امنیت اطلاعات خود را بهبود بخشید یا برای انطباق با استاندارد ISO 27001 آماده شوید.


آموزش ایجاد یک برنامه امنیت سایبری مطابق با ISO 27001: شروع به کار

Building an ISO 27001-Compliant Cybersecurity Program: Getting Started

نحوه ایجاد یک برنامه امنیت سایبری موثر مطابق با استاندارد ISO 27001 را بررسی کنید.


آموزش انجام ممیزی و ارزیابی امنیت فنی

Performing a Technical Security Audit and Assessment

یک روش اثبات شده برای انجام ممیزی اطلاعات فنی دقیق و موثر را کشف کنید. بیاموزید که چگونه روش آزمون برای بررسی امنیت فنی ضروری است.


آموزش امنیت سایبری مطابق با ISO 27001: 2013: کنترل‌های پیوست A

ISO 27001:2013-Compliant Cybersecurity: Annex A Controls

با یادگیری الزامات کنترل امنیتی 114 ضمیمه A، برنامه امنیت اطلاعات خود را بهبود بخشید یا برای انطباق با استاندارد ISO 27001 آماده شوید.


آموزش امنیت سایبری مطابق با ISO 27001:2022: کنترل‌های ضمیمه A

ISO 27001:2022-Compliant Cybersecurity: The Annex A Controls

با یادگیری الزامات کنترل امنیتی 93 پیوست A، برنامه امنیت اطلاعات خود را بهبود بخشید یا برای مطابقت با استاندارد ISO 27001 آماده شوید.


آموزش امنیت سایبری مطابق با ISO 27001:2022: شروع به کار

ISO 27001:2022-Compliant Cybersecurity: Getting Started

بیاموزید که استاندارد ISO 27001-2022 چیست و چگونه باید با این استاندارد مطابقت داشته باشد و گواهینامه آن را دریافت کنید.