Radu Fulgheci

معمار

سلام، من رادو هستم، به Workspace من خوش آمدید.

من یک معمار با بیش از ده سال تجربه در استفاده از بسیاری از برنامه های طراحی و مدل سازی معماری، هم برای اهداف حرفه ای و هم برای اهداف آکادمیک هستم. با کار بر روی پروژه‌های چالش برانگیز و پرمخاطب و مسابقات بین‌المللی، به‌طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای بهینه‌سازی گردش کار خود، از برنامه‌های تک تا چندگانه، بوده‌ام تا در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نتایج دست یابم.

درک اینکه هر نرم افزار در چه چیزی برتری دارد، بسته به نوع پروژه و مدل از چه چیزهایی باید استفاده کرد و چگونه پروژه ها را از یکی به دیگری انتقال داد، به من امکان داد تا خلاقیت خود را گسترش دهم و به من این امکان را می دهد که همیشه پروژه ها را به موقع ارسال کنم. در حالی که به بهترین شکل ظاهر می شوند.

من به یادگیری مداوم اعتقاد دارم، بنابراین صرف نظر از سطح دانشی که ممکن است داشته باشید، همیشه چیز جدیدی وجود دارد که می تواند به بهبود شما کمک کند. من می خواهم به شما یاد بدهم که چگونه این کار را انجام دهید.

دوره های من نه تنها اصول اولیه را به شما می آموزند، برای شروع شما صرف نظر از اینکه در چه سطحی هستید، بلکه شامل نکات و ترفندهای مفیدی برای غلبه بر چالش های رایج طراحی و مدل سازی می شود و شما را به یک سطح مهارت پیشرفته می رساند. من به شما نشان خواهم داد که چگونه گردش کار خود را تغییر دهید و قفل خلاقیت خود را با رفتن بین چندین برنامه باز کنید تا از محدودیت های یک نرم افزار عقب نمانید. و البته، چگونه کار خود را به بهترین شکل تجسم و ارائه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Twinmotion 2022 Masterclass: راهنمای کامل برای رفتن از صفر به حرفه ای

Twinmotion 2022 Masterclass: The complete guide to go from zero to Pro

سلام و به این Twinmotion 2022 مسترکلاس خوش آمدید. نام من رادو است و من یک معمار با بیش از ده سال تجربه در استفاده از اپلیکیشن های مدلسازی و طراحی هستم. ..