Yvette Swan

آزادی بی کران!

سلام، من ایوت سوان هستم

هنرمند

من یک هنرمند، معلم هنر هستم و از طریق جلسات خصوصی رفاهی از مردم حمایت می کنم. تلاش های خلاقانه و حمایتی من تحت نام است. من بیش از 20 سال است که یک هنرمند حرفه ای هستم و نقاشی های انتزاعی را در بسیاری از نمایشگاه های انفرادی و گروهی به نمایش گذاشته ام. همچنین برای مشاوران هنری، طراحان داخلی و سفارش های خصوصی آثاری خلق کرده ام و فینالیست جوایز هنری بوده ام. کار من در یک کتاب جمعی هنرمندان، سفرهای ناتمام، اثر کن مک گرگور نمایش داده شده است.

تدریس

در 10 سال گذشته، کلاس‌های نقاشی انتزاعی را به دانش‌آموزان آموزش داده‌ام. ما ابزارها و تکنیک هایی را بررسی کرده ایم که می توان از آنها برای ایجاد آثار هنری اصلی استفاده کرد. اینها همچنین می توانند در هر سبک هنری - فیگوراتیو، منظره، طبیعت بی جان و انتزاعی استفاده شوند. حمایت از خلاقیت طبیعی افراد برای بیرون آمدن زیباست. یادگیری پایه ای از مهارت ها راهی عالی برای کاهش فشار است تا این لذت طبیعی خلقت به راحتی جاری شود.

آزادی/پری خالی/عشق بی قید و شرط/هیچ

عشق به آزادی/عشق بی قید و شرط/پری پوچی/هیچ چیز که زندگی است، اساس چیزی بوده است که نقاشی های من از آن تکامل یافته اند. من سال های زیادی را صرف جستجوی "چیزی" از طریق راه های آگاهی مختلف کردم. از این طریق از طریق کلاس های رفاهی و جلسات خصوصی از مردم حمایت کرده ام. این عشق به آزادی از طریق راه ها به دور کامل رسید، جایی که آنچه مشاهده شد این بود که "جستجو برای چیزی در آنجا"، از جمله آگاهی، حلقه ای از انرژی جستجو بود - انرژی منقبض شده در بدن که در آن نیاز خودکار به جستجو، نیاز به دانستن است. ، نیاز به تجربه اتفاق می افتد. واقعیتی که در آن آدم احساس می‌کند یک آدم است و باید اتفاقی بیفتد، «این» (هرچه در حال وقوع است) کافی نیست. با این حال آزادی همیشه همین است - هر اتفاقی که می افتد. این انرژی منقبض شده در بدن، که به نظر می رسد مانند یک فرد تحت کنترل است و به بیرون از بدن نگاه می کند، به جستجو و این رویا/واقعیت واهی دامن می زند که فرد باید چیزی را پیدا کند، کاری انجام دهد، کسی باشد...و امیدوار است که در اطراف باشد. گوشه (رد آنچه هست، همه چیز اکنون اتفاق می افتد). در نهایت یک نارضایتی بی پایان و اشتیاق بیشتر از یک "من" توهمی وجود دارد. آزادی/عشق بی قید و شرط همه چیز است. چیزی برای پیدا کردن وجود ندارد و هیچ چیز لازم نیست اتفاق بیفتد. آنچه آرزوی آن است آزادی است/عشق بی قید و شرط و در عین حال آزادی/عشق بی قید و شرط/پری خالی همان چیزی است که در حال وقوع است. همه چیز در حال حاضر آزادی است، مهم نیست به چه شکلی خود را نشان می دهد - مهم نیست که چه احساسات، افکار، محدودیت ها و تجربیاتی رخ می دهد. فضایی برای انعکاس آزادی/عشق بی قید و شرط است که همین الان است.

امیدوارم از کلاس‌های هنری من در Skillshare لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر، ، یا من را در اینستاگرام ، FB www.facebook.com/simplywhatis

دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر نقاشی انتزاعی: ساخت لایه ها با اکریلیک و تکنیک ها

Introduction to Abstract Painting: Building Layers with Acrylics and Techniques

اگر همیشه می خواستید تکنیک های نقاشی را یاد بگیرید و یک اثر هنری انتزاعی خلق کنید اما نمی دانستید از کجا شروع کنید، این کلاس برای شما مناسب است! ایوت مامان را خرج کرده است. ..