Anna Zadorozhnaya

هنرمند آبرنگ

اجازه بدهید خودم را معرفی کنم: نام من Zadorozhnaya Anna است، من یک هنرمند آبرنگ، وبلاگ نویس اینستاگرام (@draw_better)، مدرس و نماینده رسمی (سفیر) برندهای هنری Schmincke da Vinci هستم. من در آلمان (هانوفر) زندگی می کنم.

در سالهای گذشته، بیش از 300 نقاشی با کوه ها کشیده ام، در نمایشگاه های متعددی شرکت کرده ام، جوایز زیادی را در مسابقات مختلف کسب کرده ام. من عضو فدراسیون بین المللی آبرنگیست ها هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در دانشگاه آکسفورد بروکس هستم. من همچنین کلاس های کارشناسی ارشد آنلاین و آفلاین را به دو زبان انگلیسی، روسی و آلمانی برگزار می کنم.

آبرنگ علاقه من است، من با تکنیک آبرنگ خالص در خواندن معاصر نقاشی می کنم. موضوع اصلی نقاشی‌های من و الهام بی‌پایان من کوه‌ها، به‌ویژه برفی‌ها هستند.

من هر روز نقاشی می‌کشم و با مثالم ثابت می‌کنم: نقاشی مهارتی است که هر کسی می‌تواند یاد بگیرد. این خیلی به استعداد بستگی ندارد: مقدار زمان، تلاش و صبری که در فرآیند نقاشی سرمایه گذاری می کنید مهم است. و البته عشق.

من به عنوان یک مدرس به جنبه های منطقی خلق نقاشی های آبرنگ توجه می کنم و اگر از معیارهای مقادیر تن، انواع مختلف کنتراست ها، طرح های رنگی، قوانین ترکیب بندی که آموزش می دهم استفاده کنید، قطعا خواهید داشت. یک نتیجه عالی.

چند نمونه از نقاشی های من:

آثار هنری بیشتر، ویدیوهای الهام بخش و خیلی بیشتر به صورت روزانه در اینستاگرام من: @draw_better

دوره های این مدرس:

آموزش کوه های آفتابی برفی با آبرنگ: نحوه نقاشی برف، خورشید و کوه ها با آکوارل

Snowy sunny mountains with watercolour: how to paint snow, sun and mountains with aquarelle

یاد بگیرید که چگونه کوه های زیبای آفتابی را نقاشی کنید، تکنیک های آبرنگ را کشف کنید و نقاشی را که می خواهید به آن افتخار کنید، دریافت کنید! در این درس نحوه برنامه ریزی y را توضیح می دهم. ..


آموزش رنگ آمیزی در آبرنگ: نحوه ترکیب رنگ سبز و رنگ آمیزی مناظر با سبز

Coloristic in watercolour: how to mix green colour and paint landscapes with greens

" این کارگاه در مورد اصول رنگ آمیزی سبزه ها و ترکیب رنگ سبز در آبرنگ می باشد. ما با بخش نظری نسبتاً بزرگ شروع می کنیم - ابتدا توضیح می دهم. .."


آموزش غروب خورشید بر فراز دریا: نحوه نقاشی آبرنگ مرطوب روی خیس

The sunset above the sea: how to paint watercolour wet-on-wet

این کارگاه در مورد نقاشی با آبرنگ خیس در خیس است. ما با هم منظره زیبای غروب خورشید را با خورشید خیره کننده و چشم نواز و دریا نقاشی خواهیم کرد. ..


آموزش نور روشن: رازهای نقاشی خورشید با آبرنگ

Bright light: secrets of painting sun with watercolour

" این درس در مورد اصول نقاشی نور در آبرنگ است. با تئوری نور آشنا می‌شویم و با ویژگی‌های نقاشی نور در wa آشنا می‌شویم. .."


آموزش آتش بازی در آبرنگ: نقاشی کارت پستال جشن کریسمس و سال نو

Fireworks in watercolour: painting festive Christmas and New Year postcards

" این کارگاه نسبتاً ساده و سرگرم کننده است: ما با هم آتش بازی های دیدنی - نماد تعطیلات را نقاشی خواهیم کرد. این فقط یک کارگاه نیست که به نقاشی اختصاص داده شده است. .."


آموزش نقاشی کوه ها با آبرنگ: یاد بگیرید که روی سفید حجم دهید و از تن برای ایجاد کنتراست استفاده کنید

Painting watercolour mountains: learn to create volume on white and use tone for creating contrast

" در این درس همه چیز را از ابتدا تا انتها توضیح می‌دهم: نحوه ساخت یک ترکیب، نحوه انتخاب و ترکیب رنگ‌ها، نحوه فکر کردن و تجزیه و تحلیل آن. .."