Aaron Porter

تصویرگر

سلام،

من آرون هستم، یک گرافیست و تصویرگر که در ایالت نیویورک زندگی می کنم. من همچنین هنر دیجیتال را در دنیای واقعی تدریس می‌کنم، اگرچه در زمان نوشتن این، کلاس‌های آنلاین و دنیای واقعی من در یک محیط مجازی زندگی می‌کنند.

تصویرسازی سنتی (دقیقاً تصویرسازی علمی) و نقاشی را مطالعه کردم. من مهارت هنر دیجیتال را در محل کار به دست آوردم. من چندین سال در صنعت روزنامه به عنوان یک هنرمند کار کردم. من مدت‌هاست که به شغل آزاد و تدریس به عنوان مربی کمکی در سطح کالج جدید تبدیل شده‌ام. من همچنین در کلاس های بزرگسالان و کودکان تدریس می کنم.

من به عنوان تصویرگر در نرم افزارهای مبتنی بر پیکسل مانند Photoshop و گاهی اوقات Krita و همچنین با نرم افزارهای مبتنی بر برداری مانند Adobe Illustrator کار می کنم. برنامه من برای کانال Skillshare من آموزش ترکیبی از هنر دیجیتال انجام شده در فتوشاپ و ایلاستریتور و همچنین ترکیب کردن چیزها با برخی دوره های آموزشی در مورد دستکاری عکس ها به عنوان راه دیگری برای ایجاد هنر منحصر به فرد و تصاویر غیرممکن است.

من به دنبال به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم که در طول سالها آموخته ام.

اوه بله، من همچنین یک متخصص دارای گواهینامه Adobe در فتوشاپ هستم.

تصاویر زیر همه هنر دیجیتال هستند.

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Adobe Photoshop یک کاریکاتور از یک عکس ایجاد کنید

Create a Caricature from a Photograph Using Adobe Photoshop

در این کلاس به شما نشان می دهم که چگونه از فیلتر مایع در فتوشاپ 2020 برای ایجاد یک کاریکاتور استفاده کنید. برای اهداف این پروژه یک کاریکاتور است. ..


آموزش کلاژ دیجیتال در Photopea

Digital Collage in Photopea

"این کلاس مقدمه ای بر نرم افزار رایگان مبتنی بر مرورگر به نام Photopea است. در این دوره مبتنی بر پروژه به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید پیدا کنید و آپلود کنید."


آموزش نقاشی دیجیتال در کریتا: یک طبیعت بی جان ساده با تمرکز بر بافت

Digital Painting in Krita: A Simple Still Life with a Focus on Texture

"در این دوره به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از نرم‌افزار متن‌باز رایگان Krita، یک طبیعت بی‌جان ساده را به صورت دیجیتالی نقاشی کنید. برخی از تکنیک‌های خود را نشان خواهم داد.


آموزش نقاشی دیجیتالی پرتره سیاه و سفید در کریتا

Digitally Painting a Black and White Portrait in Krita

"در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانم تصاویر را به عنوان مرجع استفاده کنم، سپس با استفاده از منبع باز رایگان، یک پرتره ساده را به صورت دیجیتالی به صورت سیاه و سفید نقاشی کنم.


آموزش نقاشی دیجیتال در کریتا: یک زندگی بی جان - خرمالو و چای

Digital Painting in Krita: A Still Life - Persimmon and Tea

"در این دوره به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از نرم‌افزار متن‌باز رایگان Krita، یک طبیعت بی‌جان ساده را به صورت دیجیتالی نقاشی کنید. برخی از تکنیک‌های خود را نشان خواهم داد.


آموزش نقاشی دیجیتال در کریتا: یک طبیعت بی جان ساده

Digital Painting in Krita: A Simple Still Life

"در این دوره به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از نرم‌افزار متن‌باز رایگان Krita، یک طبیعت بی‌جان ساده را به صورت دیجیتالی نقاشی کنید. به شما نشان خواهم داد که چگونه برخی از تکنیک‌هایم...


آموزش نقاشی دیجیتال در کریتا: یک شروع سریع

Digital Painting in Krita: A Quick Start

"در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به سرعت با نرم افزار منبع باز رایگان Krita شروع کنید. من نحوه استفاده از پالت پاپ آپ را نشان خواهم داد که ...."