Chef Rudakova

آشپز و هنرمند آشپزی

سلام،

اسم من ناتالیا، با نام مستعار سرآشپز روداکوا است. من یک آشپز حرفه ای آموزش دیده، یک هنرمند آشپزی، یک YouTuber و یک مربی آشپزی هستم.

شما ممکن است من را از طریق اینستاگرام یا، جایی که من تکنیک های آشپزی جالب، اساسی و غیر پیش پا افتاده را به اشتراک می گذارم، مواد مختلف را تجزیه کرده و توضیح دهید که چگونه این مواد به دستور العمل های آشپزی.

تدریس توضیح دادن نحوه کار آشپزی علاقه من است! و بنابراین، من مجموعه‌ای از کلاس‌های آشپزی را برای Skillshare ایجاد کرده‌ام، که می‌تواند پرده‌ای را باز کند و شما را به دنیای آشپزی هیجان‌انگیز هدایت کند و از شما یک سرآشپز عالی بسازد.

اگر مایلید بیشتر بدانید، آنلاین من را بررسی کنید.

شما قهرمان آشپزی من هستید!

حالا برو یه چیز خوشمزه بپز.

دوره های این مدرس:

راهنمای مبانی آموزش آشپزی در 91 دقیقه

Basics Guide To Culinary Education in 91min

آموزش آشپزی در 90 دقیقه "دانستن 1000 دستور غذا شما را به یک سرآشپز عالی تبدیل نمی کند، اما دانستن تسلط بر تکنیک های آشپزی در علوم غذایی باعث می شود!" در شو. ..


آموزش چگونه مانند یک آشپز بشقاب درست کنیم | غذای زیبا

How To Plate Like a Chef | Beautiful Food

"چگونه مانند یک آشپز غذا را بشقاب کنیم در این کلاس آبکاری غذا، من به شما یاد خواهم داد که چگونه مانند یک سرآشپز خلاق فکر کنید. بنابراین می توانید از آمپر استفاده کنید. دانش خود را برای هر کدام پیاده سازی کنید. .."


دوره آموزشی همه کاره سس آشپزی (5 سس مادر فرانسوی)

All-In-One Cooking Sauce Course (5 French Mother Sauces)

"بهترین هنرهای آشپزی. پخت 5 سس مادر فرانسوی را یاد بگیرید و بتوانید هر سس فرانسوی دیگری بپزید. سس 101. این دوره آشپزی همه در یک در 5 سرب. .."


آموزش سس گوجه فرنگی 101 | اصول آشپزی

Tomato Sauce 101 | Cooking fundamentals

«این یک کلاس آشپزی عمیق در یکی از سس‌های پیشرو/مادر در غذاهای کلاسیک فرانسوی - سس گوجه‌فرنگی است. در این کلاس، من به شما یاد می‌دهم که چگونه لی فکر کنید. .."


آموزش نحوه تیز کردن چاقوهای آشپزخانه با سنگ چاقو | مهارت های اساسی آشپزی

How To Sharpen Kitchen Knives With Whetstones | Fundamental COOKING Skills

"تیز کردن چاقو سنگ بنای جعبه ابزار هر سرآشپزی است که زمینه را برای تسلط بر آشپزی فراهم می کند. در این دوره جامع، شما به هنر ... می پردازید."


آموزش توسعه دستور پخت خلاقانه در آشپزی

Creative Recipe Development in cooking

"راهنمای آسان برای ایجاد غذاهای منحصر به فرد، زیبا و خوشمزه مانند یک آشپز حرفه ای. اگر آماده هستید که هر بار که ظرف جدیدتان گاز گرفته نمی‌شوید، د. .."