Scott D Clary

آموزش فروش، بازاریابی و استارت آپ ها

داستان طولانی، من میزبان پادکست داستان موفقیت هستم (1 میلیون دانلود)، نویسنده یک خبرنامه هفتگی (با 30 هزار زیرمجموعه و شمارش).

من در مورد فروش، بازاریابی، رشد و استارت‌آپ‌ها در LinkedIn

صحبت می‌کنم

نسخه طولانی:

من به‌عنوان یک رهبر اجرایی فروش و بازاریابی حرفه‌ای، با طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها و همتایان کار کرده‌ام و افراد را در مورد مهارت‌های سخت و نرم مورد نیاز برای برتری در حرفه‌شان آموزش داده‌ام.

در سطح حرفه‌ای، من در شرکت‌های بزرگ کار کرده‌ام، و در طول حرفه‌ام به برخی از نمادین‌ترین مارک‌های F500/F100 فروخته‌ام و بازاریابی کرده‌ام (و همچنین تیم‌های رهبری که فروخته و بازاریابی کرده‌اند).

خوشبختم که بیش از 100 نظر و بینش خود را در مورد فروش، بازاریابی، فناوری، کسب و کار و کارآفرینی در رسانه هایی مانند فوربس، وال استریت ژورنال، هکرنون، استارتاپ و دیگران منتشر کرده ام.

من در حال حاضر یک شرکت فناوری سلامت (OnMi Patch) را اداره می‌کنم و همچنین میزبان پادکست Success Story هستم که در آن با افراد، مربیان و رهبران الهام‌بخش مصاحبه می‌کنم و بسته‌بندی آن را باز می‌کنم.

دوره‌هایی را که از طریق Skillshare می‌گذرانید، توسط خودم یا یک متخصص بسیار آگاه در موضوع تدریس می‌شوند.

من تیمی از مربیان ایجاد کرده‌ام، به امید اینکه بتوانم جامعه Skillshare را در زمینه فناوری، فروش، بازاریابی، کسب‌وکار و کارآفرینی آموزش دهم تا به شما برتری بدهم و به شما کمک کنم تا در زندگی شخصی، حرفه‌ای یا کارآفرینی خود در سطح بالایی قرار بگیرید. سرمایه گذاری.

در طول حرفه‌ام، هم خودم و هم برخی از مربیانی که با آنها کار خواهید کرد، هزاران دانش‌آموز را در محیط‌های حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای آموزش داده‌ایم. امیدوارم بتوانید از برخی از تجربیات جمعی ما بهره مند شوید و این دوره ها برای شما مفید باشد.

یادگیری مبارک.

- اسکات

PS. فراموش نکنید که پادکست را بررسی کنید! (podcast.scottdclary.com)

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تجارت (مبتدی تا پیشرفته)

How To Use EMAIL MARKETING For Business (Beginner to Advanced)

"الزامات تمایل به استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ کسب و کار خود شرح بازاریابی ایمیلی موثر برای دریافت ترافیک، سرنخ، فروش و تبدیل بیشتر به شما. .."


آموزش نحوه استفاده از توییتر و تبلیغات برای تجارت (مبتدی تا پیشرفته)

How To Use TWITTER & ADS For Business (Beginner to Advanced)

"الزامات تمایل به استفاده از توییتر و رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود شرح بازاریابی موثر توییتر برای جذب ترافیک، فالوور، لایک بیشتر. .."


آموزش نحوه استفاده از تبلیغات پولی برای تجارت (مبتدی تا پیشرفته)

How To Use PAID ADS For Business (Beginner to Advanced)

"الزامات تمایل به استفاده از تبلیغات پولی برای تبلیغ کسب و کار خود شرح تقویت کننده بازاریابی پولی موثر. تبلیغات برای دریافت ترافیک، فالوور، لایک، اشتراک گذاری بیشتر. .."


آموزش نحوه استفاده از LINKEDIN برای مبتدیان (تجاری و شخصی)

How To Use LINKEDIN For Beginners (Business & Personal)

"الزامات تمایل به استفاده از لینکدین و رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود شرح بازاریابی موثر لینکدین برای جذب ترافیک، فالوورها و موارد مشابه. .."


آموزش نحوه استفاده از CLUBHOUSE برای تجارت (مبتدی تا پیشرفته)

How To Use CLUBHOUSE For Business (Beginner to Advanced)

"الزامات تمایل به استفاده از کلاب هاوس و رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود شرح بازاریابی باشگاهی موثر برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر و معنادار. .."


آموزش نحوه استفاده از تبلیغات LINKEDIN برای تجارت (مبتدی تا پیشرفته)

How To Use LINKEDIN ADS For Business (Beginner to Advanced)

"الزامات تمایل به استفاده از تبلیغات لینکدین برای تبلیغ کسب و کار خود شرح تقویت کننده موثر بازاریابی لینکدین؛ تبلیغات برای دریافت ترافیک، فالوور، لایک بیشتر. .."


آموزش نحوه استفاده از TIKTOK برای تجارت (مبتدی تا پیشرفته)

How To Use TIKTOK For Business (Beginner to Advanced)

"الزامات تمایل به استفاده از TikTok و رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود شرح بازاریابی موثر TikTok برای به دست آوردن ترافیک، فالوورها، لایک های بیشتر (او...)


آموزش نحوه استفاده از MICROSOFT 365 برای تجارت (مبتدی تا پیشرفته)

How To Use MICROSOFT 365 For Business (Beginner to Advanced)

این دوره نه تنها شما را به سرعت بالا می برد، بلکه به شما امکان می دهد بر همه جنبه های Microsoft Office 365 تسلط پیدا کنید. Microsoft 365 قدرت بهره وری را گرد هم می آورد. ..