Melanie Rockett

بازاریاب اینترنتی، نویسنده، معلم

سلام! نام من ملانی راکت است… و بله، این نام واقعی من است! من چندین دهه است که یک کارآفرین مستقل هستم.

اساس کار من همیشه نوشتن تجارت محور بوده است. من هزاران مقاله، بیش از پانصد فیلمنامه تلویزیونی، 30 کتاب و برنامه های آموزشی و راهنماهای بی شماری نوشته ام. من برای شرکت‌های Fortune 500 کار کرده‌ام، برنامه‌های کارشناسی ارشد برای چندین دانشگاه نوشته‌ام و اسناد و دوره‌های آموزشی برای همه سطوح دولتی ایجاد کرده‌ام.

من بیش از 20 سال را در تولید تلویزیونی و تولید صدها برنامه صرف کرده ام.

و سپس ... من عاشق اینترنت شدم و شروع به ایجاد وب سایت کردم. چیزی که برای من بسیار آشکار شد این بود که اکثر مشتریان من کوچکترین ایده ای برای بازاریابی وب سایت ها، کسب و کار خود، محصولات و خدمات خود نداشتند. من تصمیم گرفتم به آنها کمک کنم .. نه فقط با ارائه خدمات بازاریابی، بلکه با آموزش آنها که چگونه این کار را خودشان انجام دهند.

امروز می‌بینید که من با نویسندگانی که خود منتشر می‌کنند کار می‌کنم… هنوز در وب‌سایت‌ها کار می‌کنم و هنوز هم تدریس می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه دریافت نقدهای بیشتر کتاب: سریعترین راه برای شروع

How To Get More Book Reviews: The Fastest Way To Get Started

"آیا با دریافت نقد برای کتاب‌های Kindle خود مشکل دارید؟   واقعیت این است که نقدها به فروش کتاب شما کمک می‌کنند و هرچه نقدهای بیشتری داشته باشید، فروش بیشتری خواهید داشت.


آموزش راه اندازی یک حساب PINTEREST در کمتر از 90 دقیقه

Setting Up A PINTEREST Account In Less Than 90 Minutes

پینترست بیش از 175 میلیون کاربر فعال دارد. اگر کسب و کاری دارید، به نفع شماست که حساب پینترست خود را راه اندازی کنید و شروع به تبلیغ شما کنید. ..