Dan Grijzenhout

بیش از 35 سال تجربه تجاری

 برای نزدیک به سی سال، من یک حرفه ای در زمینه مشاوره در زمینه سیستم های اطلاعاتی و کسب و کار بودم که تا سطوح اجرایی برای سازمان های بخش خصوصی و عمومی در سطح جهانی کار می کردم، که تعدادی از آنها شرکت های سطح "Fortune" بودند. من یک شرکت خدمات پرداخت جهانی آنلاین را از ابتدا ساختم، اداره کردم و فروختم که سالانه میلیون‌ها دلار از طرف بیش از 100000 دارنده حساب خود جابه‌جا می‌کند. با ژنرال الکساندر هیگ، رئیس سابق ناتو و وزیر امور خارجه، در برنامه «بررسی جهانی تجارت» به دلیل کارم در خدمات مخابراتی دیجیتال و آنلاین پیشرفته و برنامه‌های «وفاداری» در سراسر کشور به صورت آنلاین و کارتی مصاحبه شده است. و اکنون در نوشتن کتاب و ساختن برنامه‌های آموزشی کار می‌کنم تا تجربه سال‌ها خود را با دیگران علاقه‌مند به کارآفرینی آنلاین به اشتراک بگذارم.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، ایجاد محتوا و تألیف: در طول چند سال گذشته، تقریباً تمام وقت و انرژی خود را روی طراحی و ساختن سیستم‌های بازاریابی آنلاین و پلتفرم‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی متمرکز کرده‌ام. در واقع، من اخیراً یک پروژه دو ساله را به عنوان مدیر پروژه و معمار اصلی برای ایجاد یک سیستم بازاریابی که توسط چندین شرکت هواپیمایی بزرگ، آژانس مسافرتی و شرکت‌های تولیدی سطح فورچون استفاده می‌شود، تکمیل کردم. من اکنون هفت کتاب نوشته‌ام، خودم منتشر کرده‌ام و به بازار عرضه کرده‌ام که از طریق Amazon-Kindle Create Space و Ingram Spark به فروش می‌رسند. من بیش از 50 مقاله آموزشی/آموزشی مرتبط با رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها و پادکست‌های ویدیویی تقویت‌کننده دانش را نوشته و منتشر کرده‌ام که در  و  من موجود است.

از اینکه نمایه من را مشاهده کردید متشکرم و امیدوارم کلاس های من در این پلتفرم به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. از درون می بینمت...

بهترین آرزوها، 
- Dan Grijzenhout

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی معماری پایگاه داده فصل 1 - چارچوب های معماری

Database Architecture Design Chapter 1 - Architectural Frameworks

طراحی معماری پایگاه داده فصل 1 - چارچوب های معماری این دوره برای کمک به تحلیلگران پایگاه داده، معماران پایگاه داده و توسعه فناوری اطلاعات طراحی شده است. ..