Ruxi Vlad

هنرمند/تصویرگر/بانوی گربه نیمه دیوانه

سلام، من روکسی هستم! من یک هنرمند و تصویرگر آزاد از بخارست، رومانی هستم. از زمانی که یادم می آید، طراحی و نقاشی را دوست داشتم. و من این کار را روی هر چیزی که دستم می‌توانست انجام دادم، از جمله دیوارهای خانه و پشت آزمون‌های جغرافیایی که پدرم باید نمره می‌داد :)))

پس از پایان بخش گرافیک در دانشگاه ملی هنر، بسیار علاقه مند به وارد شدن به جزئیات عالی در آثار هنری خود هستم، خواه حکاکی، تصویرسازی یا نقاشی اکریلیک. با این حال، اخیراً من دست سازها، مانند کیف های دستی نقاشی شده، تی شرت، بروشور و گوشواره درست می کنم.

من در آپارتمان استودیویی خود زندگی می کنم و می سازم که با عزیزان خزدارم، اوساگی، آمی و تزیتزی به اشتراک می گذارم. من دوست دارم برخی از مهارت‌ها و ایده‌هایم را در این پلتفرم فوق‌العاده که Skillshare است به اشتراک بگذارم، و همچنین نمی‌توانم منتظر یادگیری موارد جدید باشم!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی پارچه اکریلیک: ساخت یک تی شرت گربه بدخلق زیبا

Acrylic Textile Painting: Making a Cute Grumpy Cat T-shirt

"سلام و خوش آمدید به همه! اگر عاشق کارهای دست ساز هستید و می خواهید یاد بگیرید که چگونه هر تی شرت یا لباس ساده را شخصی و منحصر به فرد بسازید، این کلاس را بخوانید. .."


آموزش آبرنگ و مدیا ترکیبی: کارت های رنگارنگ کریسمس

Watercolors & Mixed Media: Colorful Christmas Cards

«این فصل شادی است! در این کلاس می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه کارت‌های تبریک تعطیلات کریسمس/زمستان را نقاشی کنید! ساخت کارت دست ساز است. .."


آموزش نقاشی آبرنگ: برگ های پاییز

Watercolor Painting: Leaves of Autumn

"درود و خوش آمد! پاییز زمان بسیار زیبایی از سال است. پرسه زدن در طبیعت و تجربه کردن کم رنگ شدن آن لذت بخش است. و البته، جمع آوری کنید. .."


آموزش نقاشی با آبرنگ: تصویر کدو تنبل شبح وار

Watercolor Painting: Spooky Pumpkins Illustration

پاییز اینجاست! من فقط این زمان از سال را دوست دارم. هوا ترد تر می شود، برگ ها با رنگ منفجر می شوند و البته هالووین! در این کلاس شما آموزش می بینید. ..


آموزش نقاشی اکریلیک: کیف دستی گربه شایان ستایش

Acrylic Painting: Adorable Cat Tote Bag

"لذت های نقاشی اکریلیک روی منسوجات را کشف کنید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از رنگ های اکریلیک، کیف دستی شخصی خود را بسازید. من گو. .."