Ladies Drawing Night '

جولیا روتمن، لیا گورن و راشل کول

Ladies Drawing Night توسط جولیا روتمن، لیا گورن و راشل کول به عنوان راهی برای خلاق ماندن، آزمایش با مواد و سبک های جدید و یادگیری از یکدیگر آغاز شد. عصرهای آنها با یکدیگر به یک ، رویدادهای عمومی و موارد دیگر تبدیل شده است.

یک تصویرگر و طراح الگو در بروکلین، نیویورک است. برخی از مشتریان او عبارتند از Chronicle Books، Target، Anthropologie، Crate Barrel، نیویورک تایمز، و واشنگتن پست. جولیا علاوه بر کار کردن، از پیاده روی با تریر خود رودی، بازی Boggle در آیفون و رتبه بندی Bloody Marys در مقیاس 1-10 لذت می برد.

یک تصویرگر و طراح الگوی سطح است که در بروکلین، نیویورک زندگی می‌کند. او در سال 2012 با مدرک BFA در تصویرسازی از دانشکده طراحی پارسونز فارغ التحصیل شد. مشتریان او عبارتند از Anthropologie، Ban.do، Chronicle Books، The Land of Nod، Loeffler Randall، Penguin Random House، Lenny Letter و Revlon.

  مدیر هنری Schwartz Wade Books و نقش کتاب‌های کودکان Random House است. او همچنین یک طراح سطح، نویسنده کتاب کودکان و عضو فعال جامعه تصویرسازی به عنوان معلم، مشاور و داور است. او در بروکلین زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش میزبانی یک مهمانی هنری: درخواست‌ها و مضامین برای طراحی با دوستان

Host an Art Party: Prompts & Themes for Drawing with Friends

به جولیا روتمن، لیا گورن، و راشل کول - تصویرگران بروکلین و بنیانگذاران شب نقاشی خانم‌ها - برای یک سخنرانی سرگرم‌کننده، پر جنب و جوش و آموزنده ۴۵ دقیقه‌ای بپیوندید. ..