Winta Assefa

معمار و ارتباط تصویری

من یک معمار، نویسنده و داستان نویس متولد عربستان سعودی و ساکن اتیوپی هستم.

از سال 2013. من عمدتاً به خاطر ویدیوهای انیمیشن شنی کوتاه و شخصیت محورم شناخته شده ام. در اینجا، من در درجه اول نشان می‌دهم که چگونه نقشه‌های ارتباطی و ویدیوهای کوتاه خاطره‌انگیز را بدون استفاده از ابزارها یا نرم‌افزارهای جذاب ایجاد می‌کنم.

همچنین می‌توانید کارهای من را در , Medium و Tiktok پیدا کنید.

هنوز مربی SkillShare مورد علاقه من است. او یک ارتباط‌دهنده عالی است، که البته یک کلاس عالی را ایجاد می‌کند. خیلی خوشحالم که این یکی را پیدا کردم!!!

— 𝘑𝘶𝘥𝘦 𝘎𝘪𝘭𝘧𝘰𝘳𝘥

این ساده ترین، ساده ترین و مؤثرترین درس در ارتباط تصویری است. خیلی خوب وینتا! من مشتاقانه منتظر استفاده از این تکنیک ها هستم و درس پاداش شگفت انگیز بود. دیدن اینکه چگونه از تکنیک ها استفاده کردید، تجسم نحوه استفاده از آنها را بسیار آسان کرد.

— 𝘈𝘯𝘨𝘦𝘭𝘢 𝘞𝘺𝘭𝘪𝘦

وینتا معلم بسیار دلگرم کننده ای است و این کلاس برای افرادی مانند من که چندان هنرمند نیستند نیز قابل دسترسی است. من روش ساده ساختن اشکال را دوست دارم و احساس می کنم ترفندهای مفید زیادی یاد گرفتم.

— 𝘑𝘰𝘩𝘢𝘯 𝘞𝘦𝘴𝘵𝘦𝘳𝘢

من این کلاس را دوست داشتم! مخصوصا نمونه هایی که در درس جایزه گنجانده شده است! آنها واقعاً به من کمک می کنند تا تمام راه های ممکن را ببینم که می توانم از نقاشی هایم برای برقراری ارتباط بصری چیزها استفاده کنم. بسیار متشکرم، وینتا، برای به اشتراک گذاشتن دانش خود به این روش واضح و جذاب! من واقعا از کلاس لذت بردم!!

— 𝘑𝘰𝘴𝘦 𝘈𝘯𝘨𝘭𝘢𝘥𝘢

• Winta یک راهنمای لذت بخش در این پروژه انیمیشن فوق العاده جالب است که نیازی به نرم افزار فانتزی ندارد. او روند خود را به خوبی توضیح می دهد در حالی که آن را سبک و سرگرم کننده نگه می دارد. من این یکی را به شدت توصیه می کنم!

— 𝘊𝘩𝘳𝘪𝘴 𝘝.

وینتا چنین شخصیت حبابی دارد و مطمئناً می داند که چگونه پیامی را منتقل کند. این یک کلاس کوتاه سرگرم کننده بود که باعث شد به این فکر کنم که چگونه خودم را از نظر بصری معرفی کنم و این از نظر من چیز بسیار خوبی است زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم، ما معمولاً به سمت بیرون چرخیده ایم. ممنون وینتا.

— 𝘕𝘪𝘯𝘢 𝘚𝘱𝘰𝘭𝘢𝘳

• (جایی که توصیه داستان ها را به اشتراک می گذارم ؛) • (جایی که قالب های رایگان قرار می دهم و تجربیاتم را در زمینه خلاقیت به اشتراک می گذارم) • Ko-fi • (جایی که هنر تمام شده من است)

• •

دوره های این مدرس:

آموزش یک عادت ترسیمی را با 5 درخواست اولیه دهه 2000 شروع کنید

Start A Drawing Habit with 5 Early 2000s Prompts

""


آموزش قرعه کشی برای برقراری ارتباط: نمایه بصری خود را ایجاد کنید

Draw to Communicate: Create Your Visual Profile

"هدف این کلاس این است که به شما کمک کند چگونه برای برقراری ارتباط نقاشی بکشید. من ورزش می کنم: در این کلاس، تمرینی را انجام می‌دهیم تا به صورت بصری چیزی را از آن ضبط کنیم. .."


آموزش بصری فکر کنید: ایده خود را از طریق یک نقاشی ساده بیان کنید

Think Visual: Communicate Your Idea Through A Simple Drawing

"من معتقدم که طراحی چیزی نیست که فقط کسانی که به نظر ما "هنرمندان با استعداد" هستند یا دیگران در زمینه طراحی می توانند آن را ایجاد کنند. هیچ کس انحصار dra را ندارد. .."


آموزش خاطرات مورد علاقه خود را در Adobe Illustrator به هنری معنادار تبدیل کنید

Turn Your Favorite Memories into Meaningful Art on Adobe Illustrator

"آیا یک عطر یا عکس قدیمی از دورانی متفاوت در زندگی‌تان تا به حال شما را به خاطره‌ای از دست داده‌ای بازگردانده است؟ یک عصر دور؟ آیا آن محرک حسی بری. .."


آموزش بیایید انیمیشن کنیم: از تلفن خود برای ایجاد یک ویدیوی جذاب استفاده کنید

Let's Animate: Use Your Phone To Create A Captivating Video

"درباره "بیایید متحرک شویم!" آیا می خواهید ایده های خود را از طریق انیمیشن های ساده اما گویا بدون لمس نرم افزارهایی مانند Adobe Aftereffects یا Ble به اشتراک بگذارید. .."


آموزش روزنامه نگاری را از امروز شروع کنید: یک الگوی ساده برای ثبت ایده ها و خاطرات شما

Start Journaling Today: A Simple Template for Capturing Your Ideas & Memories

«آیا تا به حال یادداشت برداری را امتحان کرده اید اما اکثر تکنیک هایی که با آنها برخورد کرده اید ترسناک بوده اند؟ خب، من ممکن است جانبدارانه باشم، اما فکر نمی‌کنم که روزنامه‌نگاری زیاد مفید باشد. .."


آموزش چگونه با شن بکشیم: راهنمای مبتدیان

How to Draw with Sand: a Beginner's Guide

در این کلاس، ترکیبی از تکنیک‌هایی را که برای ساختن ویدیوهای انیمیشن شنی استفاده می‌کنم به شما نشان می‌دهم. من به اشتراک می‌گذارم که چگونه ابتدا ایده‌هایم را قبل از بازآفرینی به صورت تقریبی استوری‌برد کردم. ..