Heather Hukari

مربی ویدیو، ویدیو اجتماعی 101

ویدئو همه جا هست. محتوای ویدیویی هر 30 روز بیشتر از شبکه های تلویزیونی بزرگ ایجاد شده در سی سال گذشته بارگذاری می شود. چه برای فروش یک ایده، بازاریابی کسب و کار خود یا ایجاد ویدیوهای جالب برای تعطیلات، بدون شک به ساخت ویدیو فکر کرده اید.

اما می تواند ترسناک باشد. اینکه جلوی دوربین قرار بگیرید، همه چیز را کامل کنید و در پایان با یک قطعه صیقلی که ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد، دلهره آور است.

خوشبختانه، پیدا کردید. با 20 سال تجربه در زمینه تولید ویدیو، قطعا ویدیو را می دانم.

در این مدت من این فرصت را داشتم که با مشتریانی مانند Chipotle، IBM، Fox Sports، Re/Max، Chipotle و غیره کار کنم. من ممکن است یکی از سریع ترین ویراستاران اطراف باشم. حداقل این چیزی است که کریستین از SimplyBe Magic («او بهترین، سریع‌ترین و مطمئن‌ترین ویرایشگری است که تاکنون با آن کار کرده‌ام») و Matt of Chipotle («او سریع‌ترین و کارآمدترین ویرایشگری است که من می‌شناسم و همیشه کار را تمام می‌کند. به موقع ”) باید بگویید.

به موازات حرفه حرفه‌ای‌ام، از آموزش تصویربرداری و ویرایش ویدیو با استفاده از تلفن هوشمند به گروه‌های کوچک و بزرگ، به‌صورت آنلاین و غیرفعال لذت برده‌ام. همه با انبوهی از دانش دور می شوند.

این را از من نگیرید، لوری می‌گوید: «این یکی از بهترین، مفیدترین کلاس‌هایی بود که تا به حال در آن شرکت کرده‌ام» و جنی اضافه می‌کند: «وقتی وارد شدم، هیچ چیز درباره ساختن ویدیوها یا از کجا شروع کنم و حالا نمی‌دانستم من یک ویدیو هفتگی دارم که میسازم. کلاس به صورت دستی و بسیار مفید بود! ”

من مشتاق آسان‌تر کردن ویدیو برای شما هستم. با من در heather@videoservicehub.com تماس بگیرید.

و من را در gram @phonevideo101 دنبال کنید تا نکات بیشتری در مورد ایجاد ویدیوی تلفنی داشته باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش ویدیوی آیفون و اندروید (چگونه همه ویدیوها را در تلفن خود ویرایش کنید!)

iPhone & Android Video Editing (how to edit video all on your phone!)

"سلام، نام من هدر است. من از سال 2003 و در چند سال گذشته به طور حرفه ای ویدیو را ویرایش می کنم و به دیگران یاد می دهم که چگونه عکسبرداری و ویرایش عالی داشته باشند. . .."


آموزش ویرایش فیلم موبایل در برنامه CapCut

Mobile Video Editing in CapCut App

"استفاده از ویدئو در رسانه های اجتماعی این روزها برای رشد کسب و کار شما ضروری است. تکنولوژی مدرن با قابلیت های sma ساخت ویدئو را آسان تر و آسان تر کرده است."


آموزش همه چیز درباره ویدیو اینستاگرام!

All About Instagram Video!

اینستاگرام قدرت مطلق یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. به سرعت هر 3 راه برای استفاده از ویدیو در برنامه را یاد بگیرید و چگونه می توانید از آنها برای رشد تجارت خود استفاده کنید. ..


آموزش فیلمبرداری آیفون و اندروید (چگونه ویدیوی بهتری در گوشی خود فیلم برداری کنید!)

iPhone & Android Video Shooting (how to film better video on your phone!)

"وقتی به مردم می گویم که در زمینه فیلمبرداری کار می کنم، یک سوال متداول برایم پیش می آید: "بهترین دوربین برای استفاده ... سونی FS5؟ قرمز؟ یک DSLR؟" اینها دوربین های عالی هستند اما درست هستند.


آموزش نحوه فیلمبرداری از یک ویدیوی سخنگو

How to Film a Talking Head Video

"ویدئوی "سر سخنگو" به سادگی ویدئویی از صحبت شخصی شخصی است که مستقیماً با دوربین صحبت می کند. این سبک در اخبار و همچنین اغلب در ویدئوهای رسانه های اجتماعی دیده می شود. . . .