Monica Thakrar

مشاور و مربی سازمانی

سلام، من مونیکا هستم. من یک مشاور و مربی سازمانی مستقر در واشنگتن دی سی هستم. من 18 سال تجربه کار با مشتریان شرکتی و دولتی در مقیاس متوسط ​​و بزرگ دارم که رهبری تغییرات بزرگ را رهبری می کنند، کلاس های رهبری را با تمرکز بر مهارت های نرم مانند هوش هیجانی، حل تعارض، مهارت های ارائه و ذهن آگاهی تدریس می کنم. من همچنین یک مربی اجرایی هستم که به رهبران کمک می کنم مهارت کسب کنند و در سفر رهبری خود رشد کنند. من مشتاق کمک به رهبران و سازمان‌ها هستم تا به حداکثر پتانسیل خود برسند. مشتریان نمونه عبارتند از Marriott، NASA، MedStar، National Science Foundation، و دانشگاه کلمبیا.

همکار فوربس در موضوعات رهبری. مقالات من را در:

بررسی کنید

دوره های این مدرس:

آموزش نمایندگی موثر

Effective Delegation

آیا شما یک رهبر جدید هستید و در تلاش برای یادگیری نحوه تفویض اختیار هستید؟ یا شما یک رهبر باتجربه هستید و هنوز کارهای زیادی را به تنهایی انجام می دهید؟ به این کلاس بیایید و یاد بگیرید. ..


آموزش رهبری: مدیریت تا رئیس خود در محل کار

Leadership: Managing Up to Your Boss in the Workplace

"روابط کاری خود را با رئیس خود با مشاور و مربی سازمانی، مونیکا تاکرار، بهبود بخشید! همه ما رئیس‌هایی داشته‌ایم که مجبور بوده‌ایم در آن‌ها حرکت کنیم. .."


آموزش تغییر پیشرو

Leading Change

"کلاس به شما کمک می کند تا چهار مرحله ای را که هر فرد در طول یک فرآیند تغییر پشت سر می گذارد، درک کنید. سپس با شما کار می کند تا یاد بگیرید که چگونه pee را رهبری کنید. ...."


آموزش رهبری انعطاف‌پذیر: ابزارهای ذهن آگاهی برای تقویت هوش هیجانی

Resilient Leadership: Mindfulness Tools for Enhancing Emotional Intelligence

"با مشاور سازمانی و مربی، مونیکا تاکرار، هوش هیجانی و مهارت های رهبری ایجاد کنید! هوش هیجانی کلید موفقیت در صعود است. .."


آموزش مهارت های هوش هیجانی برای رهبران

Emotional Intelligence Skills for Leaders

"آیا به دنبال تبدیل شدن به یک رهبر موثر هستید؟ بیایید و سس مخفی پیشرفت در رهبری را بیاموزید - هوش عاطفی. هوش عاطفی همان چیزی است که ...."


آموزش ایجاد انگیزه

Building Motivation

"آیا شما یک رهبر هستید و سعی می‌کنید راه‌هایی برای مشارکت و ایجاد انگیزه در کارکنان خود بیابید؟ آیا سعی می‌کنید در کار خود با انگیزه بمانید؟ بیایید و در مورد آن اطلاعات کسب کنید..."