Parna Chaudhuri

هنرمند

سلام، من Parna Chaudhuri هستم و 18 ساله هنرمند خودآموز هستم.

هنر همیشه بخشی از من است. سفر هنری خود را از سنین پایین شروع کردم. من هرگز از هیچ هنرمند یا معلم حرفه ای یاد نمی گیرم، فقط همه چیز را خودم کشف می کنم. من تقریباً هر رسانه هنری و سبک های مختلف هنری را امتحان می کنم. اما من دوست دارم با مداد رنگی، گرافیت، رنگ های اکریلیک و رنگ روغن کار کنم.

برخی از سبک های هنری من رئالیسم، انتزاعی، نقاشی مدرن واقع گرایانه و تصاویر دیجیتال هستند.

من از سال 2018 به عنوان یک هنرمند حرفه ای کار می کنم. می خواستم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم. می‌توانید دوره‌های من را تماشا کنید، جایی که می‌توانید یاد بگیرید که چگونه نقاشی می‌کنم و از چه روش‌هایی استفاده می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی واقع گرایانه با مداد رنگی مسترکلاس

Realistic drawing with Colored Pencil Masterclass

"در این کلاس شما تکنیک هایی را که باید برای طراحی با مداد رنگی واقعی استفاده کنید، یاد خواهید گرفت. در این دوره من همه چیز را از ابتدا تا انتها توضیح می دهم، مانند ...."


آموزش نحوه طراحی با نشانگرهای مبتنی بر الکل: رنگ آمیزی، سایه زدن و ترکیب

How to draw with Alcohol based Markers : Coloring, Shading and Blending

"سلام به همه دانش آموزان عزیزم. به یک دوره جدید دیگر خوش آمدید. این دوره در مورد نحوه نقاشی با استفاده از نشانگرهای مبتنی بر الکل است. در این کلاس نحوه استفاده از a. ..."


آموزش طراحی پرتره برای مبتدیان: نحوه سایه انداختن صورت و ترکیب رنگ ها با استفاده از مداد رنگی

Portrait Drawing for Beginners: How to Shade Face and Blend colors using Colored Pencils

"سلام به همه دانش آموزان عزیزم به این دوره خوش آمدید. این دوره در مورد طراحی پرتره با استفاده از مداد رنگی است. من تمام مراحلی که باید برای واقعی بدانید را توضیح می دهم."