Brenda Zurita

هنرمند و دانشجوی طراحی گرافیک

سلام! نام من برندا زوریتا است و من یک هنرمند و دانشجوی طراحی گرافیک مستقر در مکزیک هستم. من همیشه به دنبال چیز جدیدی برای یادگیری هستم و دوست دارم دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارم! من قویاً معتقدم که برای اینکه خودمان را پیدا کنیم باید از دیگران یاد بگیریم.

من همچنین خود را یک کارآفرین و یک رهبر می دانم. من از مهارت های هنری خود استفاده کرده ام و آن را با دانش طراحی خود ترکیب کرده ام. من کالاهای DIY را برای مردم محلی خود مانند برچسب ها، سنجاق های گلی دست ساز و برخی از تصاویر سفارشی ساخته ام. من متوجه شدم که اشتیاق من به اشتراک گذاری و گسترش هنر است.

در اینجا چند نمونه از پین‌ها و برچسب‌های گلی که من ساخته‌ام آورده شده است:

من بیش از 6 سال است که هنر را جدی گرفته ام و سفری پر از کشف خود و دانش فراوان است. مادربزرگ من هنرمند بود، بنابراین، از کودکی خودم را در حال طراحی و نقاشی دیدم.

در طی سالها، من بخشی از همکاری های متعددی با هنرمندان و طراحان دیگر بوده ام. من همچنین کمیسیون های بین المللی را دریافت کرده ام و پروژه های شخصی مانند ایجاد یک کمپین آگاهی در مورد نژادپرستی در مکزیک، یک فروشگاه آنلاین با اقلام دست ساز، تصاویر و روزنامه ها را انجام داده ام. می توانید کارهای من را در من پیدا کنید، اما در اینجا چند نمونه وجود دارد!

من اخیراً سفر خود را به عنوان یک معلم Skillshare آغاز کرده‌ام و می‌خواهم تمام تلاشم را برای الهام بخشیدن به افراد دیگر در اینجا در مکزیک و فراتر از آن انجام دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش De Dibujos A Escultura: Aprende A Hacer Pines con Arcilla

De Dibujos A Escultura: Aprende A Hacer Pines con Arcilla

" ¡Hola! Bienvenidx a este nuevo curso. Mi nombre es Brenda Zurita, @yellow. hat. arts en Instagram, y soy diseñadora gráfica e ilustradora mexicana. Esta clase. ..."


آموزش صدای خلاق خود را بیابید: تکنیک های مختلف هنری برای مبتدیان

Find Your Creative Voice: Different Art Techniques for Beginners

آیا می خواهید هنرمند شوید اما به نظر نمی رسد راهی برای انجام آن پیدا کنید؟ آیا از همه امکانات برای خلق هنر ناامید و غرق شده اید؟ خوب، من او هستم. ..