Bob Wells CheapRVLiving

شخصیت YouTube و یکی از بنیانگذاران HOWA

اسم من باب ولز است. من مالک کانال و وب سایت یوتیوب CheapRVLiving هستم. من مهارت هایی را برای الهام بخشیدن، آموزش و ایجاد انگیزه به شما آموزش می دهم که چگونه بهترین زندگی ممکن را داشته باشید.

من همچنین رئیس و یکی از بنیانگذاران Homes on Wheels Alliance (HOWA) هستم. یک غیرانتفاعی 501(c)3 برای کمک به افرادی که در آستانه بی خانمانی هستند با گزینه‌های مسکن جایگزین و کمک‌های اضطراری در حین سفر.

من سعی می‌کنم به بخش بزرگی از جامعه که پشت سر گذاشته شده‌اند و به شدت به آن نیاز دارند، امید، شفقت و آینده‌ای بهتر ارائه دهم. برخی در وضعیت ناامید مالی قرار دارند که نمی دانند کجا زندگی خواهند کرد و فردا چگونه غذا خواهند خورد. دیگران از نظر مالی ثبات دارند اما از رویای آمریکایی سرخورده هستند و نمی توانند در اعماق قلبشان تعجب کنند، "زندگی باید چیزی بیشتر از کار، خوردن، خوابیدن و خریدن چیزها باشد؟ من کی می توانم واقعا زندگی کنم؟»

برای هر دوی این گروه ها، من یک پاسخ دارم، حکمت باستانی کوچ نشینی را بپذیر! اگر بخواهید... بهترین زمان های زندگی شما در پیش است.

این اصول عبارتند از:

  • ارتباط با طبیعت
  • زندگی مینیمال و ساده
  • زندگی مبتنی بر شفقت و سخاوت

بله، شما باید از بسیاری از راحتی هایی که انتظارش را دارید صرف نظر کنید، اما آنچه در ازای آن به دست می آورید بسیار بیشتر است. به ندرت هیچ یک از ما از انتخاب خود پشیمان می شویم! C راحتی و آزادی با هم نسبت معکوس دارند. هر چه آسایش بیشتری را بخواهید (و بتوانید) قربانی کنید، آزادتر می شوید.

آرزوی من برای شما این است که به یک زندگی معنادار، ساده و پرمحتوا زندگی کنید. چیزی که پر از اجتماع، دوستان، ماجراجویی، امید و عشق به طبیعت است. امیدوارم این کلاس‌ها الهام‌بخش شما باشند که زندگی فوق‌العاده‌ای از سفر و ماجراجویی داشته باشید که بتوانید در حال حاضر با هر بودجه‌ای از پس آن برآیید.

ما با هم در حال تغییر زندگی هستیم! من

لطفاً با من تماس بگیرید:


«ترجیح می دهم خاکستر باشم تا خاک! ترجیح می‌دهم جرقه‌ام در شعله‌ای درخشان بسوزد تا اینکه با پوسیدگی خشک خفه شود.
من ترجیح می‌دهم یک شهاب سنگی عالی باشم، هر اتم من درخششی باشکوه، تا یک سیاره خواب‌آلود و دائمی.
کارکرد انسان زندگی کردن است نه وجود.
من روزهایم را برای طولانی کردن آنها تلف نمی کنم.
از زمانم استفاده خواهم کرد.
منسوب به جک لندن

لطفاً این ویدیوهای زیر را از مصاحبه‌های CBS، PBS و سازندگان مستقل فیلم مستند با من ببینید:

دوره های این مدرس:

آموزش دوره نهایی تصادف برای زندگی در جاده: چگونه می توانید یک زندگی سفر و ماجراجویی را بپردازید

The Ultimate Crash Course to Living On the Road: How You Can Afford a Life of Travel & Adventure

چگونه در حین زندگی در ماشین، ون یا RV زندگی سفر و ماجراجویی داشته باشیم. بیاموزید که چگونه می توانید از بدهی خارج شوید، سفر کنید و آزادی واقعی پیدا کنید! 3 مای وجود دارد. ..