Connie Lee Lynch

طراح قلاب بافی و مدرس خبره

سلام، شما! نام من Connie است و من یک مربی CYC دارای گواهینامه قلاب بافی و طراح منتشر شده هستم.

من طراحی را در سال 2009 شروع کردم و از سال 2013 از جورجیا تا تگزاس تا ویرجینیا تدریس می کردم - و اکنون دوباره به تگزاس بازگشته ام!

قلاب بافی علاقه من است، اما از ساخت جواهرات، نقاشی، طراحی، دوخت متقاطع، اسکرپ بوک، هنر ناخن و حتی کمی بافندگی نیز لذت می برم. خواندن، پیاده‌روی و صرف وقت با خانواده‌ام نیز سرگرمی‌های مورد علاقه‌ام هستند.

شما می توانید بسیاری از الگوهای من را پیدا کنید، اما من مجموعه ای از الگوهای رایگان را نیز در وب سایت خود دارم. برای آموزش های کوتاه من مشترک شوید و اغلب می توانید من را در اینستاگرام پیدا کنید یا - مایلم آنجا هم با شما ارتباط برقرار کنم!

وقتی حدود دوازده ساله بودم، مادرم مرا مجبور کرد قلاب بافی را یاد بگیرم، که از آن متنفر بودم، زیرا او از من یک روپوش درست می‌کرد، که هیچ فایده‌ای در آن نداشتم! با این حال، هنوز آن را دارم، که من از آن خوشحالم!

رنگارنگ نیست!؟ ها ها، دقیقاً بهترین انتخاب نخ برای دختری نیست که رنگ های خاکی ملایم را دوست دارد!

اما در دوران دبیرستان و کالج، فرصت کمی برای هر نوع صنایع دستی پیدا کردم، و پس از یازده ماه اعزام با ارتش به کویت، متوجه شدم که دلم برای آن تنگ شده است. من پس از بازگشتم نحوه قلاب بافی کردن را دوباره یاد گرفتم، اما بعد از ازدواجم در ماه مه 2009 بود که واقعاً شروع به بازگشت به ریشه های خلاقانه ام کردم.

به لطف حمایت همسر و پسر فوق‌العاده‌ام، یک بار دیگر عشق خود را به خلق با دستانم، عمدتاً در قالب هنرهای فیبر، کاملاً پذیرفتم. من بیشتر اوقات فراغت خود را به قلاب بافی می گذرانم و به خصوص از چالش طراحی الگوهای خودم لذت می برم، که از اینکه می توانم در اینجا با شما به اشتراک بگذارم بسیار خوشحالم!

پس با من در این ماجراجویی کوچک و قلاب بافی شاد همراه باشید، شما!

دوره های این مدرس:

آموزش بافت در قلاب بافی تک: کار در حلقه های جلو و عقب

Texture in Single Crochet: Working into the Front and Back Loops

"یاد بگیرید که چگونه قلاب بافی را در حلقه های جلو و پشت تنها برای ایجاد بافت در قلاب بافی خود با یک روسری ساده اما جاودانه یاد بگیرید. پیش نیازها: Croche. .."


آموزش قلاب بافی رنگی پاپ: کار با رنگ‌های با کنتراست بالا

Color Pop Crochet: Working with High Contrast Colors

با من به گروه کارون کیک بپرید و با COLOR بازی کنید! این پتو یک اصلاح ساده از میدان مادربزرگ سنتی است که واقعاً خود را به ارمغان می آورد. ..


آموزش دوره های تصادف در قلاب بافی با کونی لی: بخیه های اساسی

Crash Courses in Crochet with Connie Lee: Basic Stitches

" چهار دوخت اولیه قلاب بافی را به سرعت یاد بگیرید یا مرور کنید: قلاب بافی تک، قلاب بافی نیم دوتایی، قلاب بافی دوتایی و قلاب بافی سه گانه. یادگیری این فو. .."


آموزش روسری آفتاب پرست: قلاب بافی با نخ خود نوار

The Chameleon Scarf: Crocheting with Self-Striping Yarn

"یاد بگیرید که با دوخت کتانی یک پارچه بافته زیبا ایجاد کنید، در حالی که یکی از محبوب ترین طرح های من را قلاب بافی می کنید! دور درازا در رنگ های متنوع کار شده است. .."


آموزش اصول قلاب بافی: از اسکین تا روسری

Crochet Basics: From Skein to Scarf

" در این مقدمه برای قلاب بافی، دو دوخت اولیه اولیه قلاب بافی و همچنین نحوه شروع و پایان یک پروژه را در حین تمرین ساده یاد خواهید گرفت. .."