Josh Anon

مدیر تولید

سلام، من یک مدیر محصول در Roblox هستم که ابزارهای ایجاد سه بعدی عالی را می سازد. قبل از آن، من رئیس بخش محصول در Embodied, Inc (http://embodied.me) بودم که یک ربات کمکی اجتماعی بسیار جالب می ساختم، مدیر مدیریت محصول در Magic Leap روی ترکیبی از نرم افزار، سخت افزار و خدمات برای ترکیبی کار می کرد. واقعیت، یک مشاور محصول در مکان‌های مختلف که روی طیف وسیعی از محصولات کار می‌کند، و یک Sr PM در Lytro که روی دوربین‌ها و نرم‌افزارهای مرتبط کار می‌کند. من همچنین مدت زیادی را در Pixar گذراندم (https://www.imdb.com/name/nm1750029/).

خارج از کار، مدتی را به مردم آموزش داده‌ام که چگونه مدیر محصول شوند، برنامه درسی را برای مدرسه تولید بسازم و حتی کتابی برای آنها بنویسم (https://www.amazon.com/Product-Book-Become- کتاب الکترونیکی-مدیر بزرگ/dp/B071HFBGXR). من همچنین راه دور زدن دوربین (http://www.joshanon.com) را می شناسم.

دوره های این مدرس:

آموزش مبانی مدیریت محصول: چگونه در مورد محصولات فکر کنیم

The Basics of Product Management: How to Think About Products

چه کارآفرینی باشید که به دنبال ساخت یک محصول جدید است، چه مدیر محصولی باشید که به دنبال بهبود محصول موجود است، یا حتی یک مشتری که به خرید فکر می کند. ..


آموزش مهارت های ضروری مدیریت محصول: از چشم انداز تا اجرا

Essential Product Management Skills: From Vision to Execution

"این کلاس برای آموزش مهارت‌هایی به شما طراحی شده است که چگونه می‌توانید یک محصول/ویژگی جدید را شروع کنید.   این کلاس برای مدیران محصولی طراحی شده است که عادت دارند..."