Cathy Hunt

تصویرگر و طراح

سلام، من کتی هستم! من یک تصویرگر و طراح نساجی هستم که در خارج از کلیولند، OH زندگی می کنم. من عاشق خلق هنری هستم که محصول یا محیطی را بهبود بخشد. طرح‌های من را می‌توان روی پارچه‌ها، روسری‌ها، محصولات لوازم التحریر، کارت‌های تبریک، تقویم‌ها و بسته‌بندی محصولات پیدا کرد.

من دوست دارم با رسانه های جدید، چه با دست نقاشی شده و چه دیجیتال، آزمایش کنم. من دوست دارم زیبایی را همانطور که می بینم ثبت کنم—آیفون من پر از تصاویر الهام بخش است که در صورت نیاز از آنها می کشم. دیوارهای من کلاژی از بریده‌های مجله و نمونه‌های پارچه است. من دوست دارم با رنگ، طرح و طرح احاطه شوم!

من به یادگیری آنلاین معتاد هستم. همیشه وقتی گیر می کنم باعث می شود. چالش یادگیری چیزهای جدید به من انرژی می دهد و به من الهام می بخشد. من تدریس اولین کلاس Skillshare خود را به پایان رساندم، که کار بسیار زیادی بود، اما واقعاً سرگرم کننده نیز بود. امیدوارم در کلاس به من بپیوندید. اگر انجام می دهید پیشاپیش از شما متشکریم!

می توانید برخی از کارهای من را در من مشاهده کنید.

و کار من در حال انجام در .

از حضور شما متشکریم!

دوره های این مدرس:

آموزش دودل های آبرنگ برای ایجاد تصویر: حسی با دست نقاشی به هنر دیجیتال خود بیاورید

Watercolor Doodles to Procreate Illustration: Bring a Hand-painted Feel to Your Digital Art

در این کلاس، تکنیک‌هایی را یاد می‌گیرید که به تصویر دیجیتالی خود احساس نقاشی دستی بدهید! ما از doodles آبرنگ به Procreate illustration i خواهیم رفت. ..