Carrie Barron

خالق دیجیتال، به ویژه رسانه های ترکیبی

سلام به همه! من خیلی خوشحالم که در گوشه ای از دنیای Skillshare توقف کردید! من کری از میشیگان، ایالات متحده آمریکا هستم. من عاشق همه چیزهای ژورنالینگ هنر دیجیتال و رسانه های ترکیبی هستم. من آن چیزها را در حوزه فیزیکی نیز دوست دارم. اما صادقانه بگویم، من در کنار گذاشتن منابعم بهترین نیستم. آیا این برای دوستان هنرمند شوکه می شود؟ روده بر شدن از خنده! بنابراین دیجیتال برای من عالی است زیرا تنها کاری که برای تمیز کردن باید انجام دهم این است که دستگاهم را ببندم و وقتی جلوی آن نمی نشینم، آن را داخل خانه بگذارم.

من بیش از 10 سال پیش با کشف کتاب‌های دیجیتالی وارد دنیای دیجیتال شدم. خیلی زود متوجه شدم که می توانم از لپ تاپ و عناصر فتوشاپم (من با نسخه 7 شروع کردم) برای ایجاد صفحات ژورنال هنر دیجیتال استفاده کنم. از طریق چند لپ تاپ و چند نسخه از Photoshop Elements، من ایجاد کردم.

سپس مارس 2020 آغاز شد. ژورنال‌نویسی هنر دیجیتال برای من به یک راه نجات تبدیل شد، زیرا ناگهان معلم مدرسه‌ای برای مهدکودک آن زمان خود شدم و دو پسر جوان و شوهرم را به صورت 24 ساعته در کنار خود داشتم. من آنها را خیلی دوست دارم، اما این خیلی بود. با گذاشتن لپ‌تاپ و میز لپ‌تاپم در ون و پیدا کردن مکانی برای پارک و یادداشت روزانه، یک استراحت هفتگی گرفتم. وقتی چند ماه بعد Procreate را کشف کردم، به وجد آمدم. من یک iPad خریدم و شروع به استفاده از آن برای ژورنالینگ هنر دیجیتال کردم.

من اخیراً پروژه #100day را برای سال 2022 به پایان رساندم و تقریباً هر روز به مدت 100 روز، صفحات مجله هنر دیجیتال یا هنر ترکیبی دیجیتال ایجاد کردم. من خیلی چیزها یاد گرفتم و الهام گرفتم که در طول آنچه هر روز آن را "تمرین بازیگوش" می نامم، به خلق کردن ادامه دهم.

من حدود یک سال است که از علاقه مندان به Skillshare هستم و کلاس های زیادی را در مورد مهارت های خلاقانه بی شماری تماشا کرده ام. من برای تبدیل شدن به یک معلم Skillshare و به اشتراک گذاشتن سفر خود در ایجاد مجله هنری دیجیتال و قطعات رسانه های ترکیبی هیجان زده هستم. بیا به من بپیوند و چیز جدیدی یاد بگیر! یا بر مهارت هایی که قبلاً دارید بسازید. بیایید با هم "تمرین بازیگوش" داشته باشیم!

دوره های این مدرس:

آموزش رسانه های ترکیبی کلاژ هنر ژورنالینگ در Procreate

Mixed Media Collage Art Journaling in Procreate

"شرح کلاس به من در "تمرین بازیگوش" بپیوندید تا یک صفحه ژورنال هنری کلاژ ترکیبی سرگرم کننده در Procreate ایجاد کنم. من عاشق ترکیب تصاویر با رنگ و علامت هستم. .."


آموزش هنر انتزاعی کریسمس در Procreate - پنجره مات

Christmas Abstract Art in Procreate - Frosted Window Pane

"این کلاس سرگرم‌کننده و ساده، تکنیک لکه‌کردن عکس را با ترکیب چندین عکس و افزودن یک تصویر پنجره‌ای مات‌شده برای تکمیل این اب منحصربفرد، یک درجه بالا می‌برد.


آموزش از Procreate برای تبدیل عکس به هنر انتزاعی استفاده کنید

Use Procreate to Turn a Photo into Abstract Art

"در "تمرین بازیگوش" به من بپیوندید زیرا از قدرت ابزار Procreate smudge برای تبدیل عکس به هنر انتزاعی شگفت‌انگیز یا پس‌زمینه یک دیجیتال استفاده می‌کنم.


آموزش با استفاده از Procreate Blend Modes یک صفحه ژورنال هنری دیجیتال ایجاد کنید

Create a Digital Art Journaling Page Using Procreate Blend Modes

من مشتاق ایجاد صفحات مجله هنری دیجیتال با استفاده از Procreate هستم. آنچه بیش از همه آتش من را روشن می کند، جلوه های جذاب و شگفت انگیزی است که می تواند رخ دهد. ..


آموزش کاغذهای کلاژ سیاه و سفید را در Procreate ایجاد کنید

Create Black and White Collage Papers in Procreate

" در «تمرین بازیگوش» به من بپیوندید تا در Procreate کاغذهای کلاژ سیاه و سفید ایجاد کنم. و یاد بگیرید چگونه دستمال کاغذی دیجیتال و کاغذ توت بسازید! سیاه و سفید. .."