Lefteris Psitopoulos

انجام هر روز کاری عالی

سلام

من Lefteris هستم، یک توسعه دهنده ارشد که برای trivago کار می کنم.

از 14 سالگی مجذوب برنامه نویسی بودم، اما از سال 2014 به عنوان یک توسعه دهنده فرانت اند، ابتدا به عنوان پیمانکار، و بعداً به تیم های عالی در شرکت ها پیوستم.

من کنجکاوی زیادی دارم و همیشه چیزهای جدید را امتحان می کنم. نه تنها در مهندسی نرم افزار، بلکه در موسیقی، تولید ویدئو و بسیاری موارد دیگر. من گاهی اوقات ویدیوها را در YouTube آپلود می کنم و هر زمان که موضوعی برایم جالب است، دوست دارم آن را به دیگران آموزش دهم.

این من را به Skillshare سوق داد، جایی که در کلاس‌های مختلف، از برنامه‌نویسی گرفته تا نحوه ارتقاء شغل خود، افزایش بهره‌وری و بسیاری موارد دیگر کار می‌کنم. حتماً من را در اینجا دنبال کنید و هر زمان که کلاس جدیدی منتشر شد مطلع شوید. اگر چیزی وجود دارد که ممکن است بخواهید یاد بگیرید، حتماً به من پیام دهید و من با خوشحالی می بینم که آیا می توانم به شما کمک کنم یا حتی یک کلاس در اینجا ایجاد کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش معرفی HTML به غیر توسعه دهندگان

HTML introduction to non-developers

"اگر فردا به سر کار می رفتید و می دانستید چگونه وب سایت های ساده ایجاد کنید چه؟ مطمئنا، شما می توانید این کار را انجام دهید. معرفی HTML برای غیر توسعه دهندگان مراحل را تجزیه می کند. .."


آموزش یک امضای ایمیل حرفه ای ایجاد کنید

Create a professional email signature

"داشتن امضای ایمیل یک امر ضروری است زیرا به شما کمک می کند برند شخصی خود را بهبود ببخشید. در این دوره به مهم ترین دلایلی که چرا شما نیاز به هک دارید می پردازیم. .."