Trui

متخصص پخش جریانی Twitch

سلام من Trui هستم. هدف من این است که به شما کمک کنم بهترین پخش کننده ای که می توانید باشید! بنابراین من تعداد زیادی از کلاس‌های مربوط به جریان Twitch و همه ابزارهایی را که می‌توانند به بهبود جریان شما کمک کنند منتشر خواهم کرد. آیا شما یک استریمر توییچ هستید یا می خواهید یکی شوید؟ حتما من را دنبال کنید تا هیچ یک از کلاس های آینده من را از دست ندهید!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه آواتارهای جریان را برای استریم خود تنظیم کنید

How To Setup Stream Avatars For Your Stream

"چگونه آواتارهای جریانی را برای استریم خود تنظیم کنیم. این به بینندگان شما اجازه می دهد آواتارهای کوچکی باشند که در جریان شما در حال اجرا هستند."


آموزش چگونه OBS Studio را برای Twitch Stream خود راه اندازی کنید

How To Setup OBS Studio For Your Twitch Stream

"می خواهید پخش جریانی را شروع کنید؟ به نرم افزار استریم نیاز دارید! OBS Studio یک ابزار پخش رایگان است که جریان شما را به Twitch ارسال می کند. در این کلاس ما ...."


آموزش Twitch چگونه کار می کند؟

How Does Twitch Work?

"ما ویژگی های مختلف را در Twitch بررسی خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که همه چیز چگونه کار می کند. این کار پخش جریانی در Twitch را برای شما آسان تر می کند."


آموزش نحوه استفاده و راه اندازی Discord

How To Use And Setup Discord

"هر آنچه که باید در مورد دیسکورد بدانید آنچه در این دوره خواهید آموخت: نحوه استفاده از Disord چگونه به یک سرور بپیوندیم از کجا می توانم اطلاعیه ها را پیدا کنم کجا می توانم..."


آموزش چگونه از ربات StreamElements برای استریم Twitch خود استفاده کنید

How To Use StreamElements Bot For Your Twitch Stream

"چگونه ربات StreamElements را برای کانال Twitch خود راه اندازی کنیم. برخی از بخش های دوره را می توان برای پخش زنده YouTube نیز اعمال کرد، با این حال ما روی Twitch در th... تمرکز می کنیم."


آموزش Nightbot را برای جریان Twitch خود تنظیم کنید

Setup Nightbot For Your Twitch Stream

Nightbot را به عنوان چت ربات توییچ خود تنظیم کنید. برای ایجاد یک استریم موفق، همه چیزهایی را که باید در Nightbot بدانید مرور کنید. مستندات: دستور Followage: $(urlfetch. ..


آموزش Streamlabs Chatbot For Twitch

Streamlabs Chatbot For Twitch

"نحوه راه اندازی Streamlabs Chatbot. احتیاط این ربات وب سایت Streamlabs نیست، بلکه برنامه دسکتاپ است. می توانید برنامه را از اینجا دانلود کنید: https:/. ..."