RosanneCreates

هنرمند آبرنگ و دیجیتال

اسم من روزان است و من یک هنرمند آبرنگ و دیجیتال هستم که در هلند زندگی می کنم. نقاشی با آبرنگ اولین عشق من است. من فقط در اواخر دهه بیستم با آن شروع کردم، اما از آن زمان به طور خستگی ناپذیر نقاشی می کردم، معمولاً هر عصر بعد از پایان کار روزانه ام.

من سبک خاصی ندارم، زیرا دوست دارم چیزهای مختلف را آزمایش و امتحان کنم، اما بیشتر نقاشی های آبرنگ من در یکی از سه دسته قرار می گیرند: آسمان های شب واقعی، رنگارنگ و هنر هندسی.



اگر به کار من علاقه مند هستید، خوشحال می شوم اگر من را در اینستاگرام دنبال کنید: @RosanneCreates. اینستاگرام جایی است که با به اشتراک گذاشتن تصاویر گام به گام نقاشی هایم، ماجراجویی آموزشی خود را آغاز کردم. و من هنوز این کار را انجام می دهم!

در صورت داشتن هر گونه سوال، پیشنهاد یا تذکر، می‌توانید از طریق بخش‌های بحث در کلاس‌های من یا در یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی من با من تماس بگیرید.

xxx روزان

دوره های این مدرس:

آموزش اکالیپتوس آبرنگ

Watercolor eucalyptus

"نقاشی شاخه اکالیپتوس را با آبرنگ بیاموزید! در این کلاس با ابزارها و راهکارهای نقاشی این شاخه زیبا به صورت واقعی آشنا خواهید شد..."


آموزش دست های آبرنگ - موضوعی دشوار که ساده شده است

Watercolor hands - a difficult subject made simple

"نقاشی دست‌ها را با آبرنگ بیاموزید! در این کلاس، با ابزارها و استراتژی‌هایی برای نقاشی دست‌ها به سبک واقعی آشنا می‌شوید. یکی از سخت‌ترین‌ها..."


آموزش مقدمه ای بر آبرنگ های واقع گرایانه - نقاشی لوله رنگ آبرنگ

Introduction to realistic watercolors - painting a watercolor paint tube

درباره این کلاس یاد بگیرید که هر شیئی را با آبرنگ به سبک واقعی نقاشی کنید! در این کلاس، ابزارها و استراتژی های نقاشی هر شی را به صورت واقعی یاد خواهید گرفت. ..