Ushma Tandel

پزشک و هیپنوتراپیست هومیوپاتی

سلام به همه! من Ushma Tandel از بمبئی هستم، اکنون در لندن مستقر هستم و دارای مدرک MD (Homoeopathy) CHt (هیپنوتیزم بالینی) هستم. من این دو پارامتر را در تمرین خود ادغام کرده‌ام و با موفقیت بی‌شماری از بیماری‌ها را درمان کرده‌ام و به این ترتیب برای افراد از همه جنبه‌های زندگی سودمند بوده‌ام. من اعتقاد پرشور رویکرد کل نگر (فیزیکی، ذهنی و معنوی) دارم که منحصر به فرد است و هر مورد را متمایز و در نوع خود می دانم.

من با موفقیت این دو پارامتر را در تمرین خود ادغام کرده ام. من بیماری های بی شماری را با موفقیت بزرگ درمان کرده ام و برای مردم از همه اقشار مفید بوده ام.

Ushma Tandel از داروهای هومیوپاتی برای دریافت نتایج عالی در موارد پسوریازیس، لیکن پلان، میگرن، ADH، اختلالات وسواس فکری، افسردگی، اختلالات اضطرابی، سندرم روده تحریک پذیر، مشکلات گوارشی، آلرژی، آسم، کلیه اختلالات روان تنی، استفاده کرده است. و غیره

در حالی که مهارت های او به عنوان هیپنوتراپیست به بیماران مبتلا به اعتیاد به تنباکو، مدیریت خشم و مسائل عاطفی، بحران رابطه، ترس از صحنه، اختلالات اضطرابی مربوط به عملکرد، مدیریت استرس، فوبیا، دردهای حاد، تغییر رفتار، پست و پیش از آن کمک کرده است. اضطراب های عمل، افسردگی بالینی و بی خوابی به چند مورد اشاره می کنیم.

من همچنین یک کانال یوتیوب دارم که در آن ویدیوهای مربوط به خودیاری، مدیتیشن، هیپنوتیزم و به طور کلی سلامت روان را پست می‌کنم.

از اینکه سر زدید و وقت خود را صرف دانستن من کردید متشکرم. امیدوارم از کلاس های من خوشتان بیاید.

دوره های این مدرس:

آموزش خودمراقبتی خلاق: خود را از طریق مدیتیشن و روزنامه نگاری 5 تا 10 دقیقه ای پرورش دهید

Creative Self Care: Nurture Yourself Through 5 -10 mins Meditation and Journaling

در زمان های کنونی که همه ما به طور مداوم مشغول انجام کاری یا دیگری هستیم، فراموش می کنیم که مکث کنیم و به خودمان توجه کنیم. در این کلاس در مورد مراقبت از خود. ..