Jeevan Dhami

زندگی مثل فلوت است. ممکن است ساعت های زیادی داشته باشد

جیوان دهمی یک نوازنده و معلم هندی آموزش‌دیده کلاسیک بانسوری (فلوت) است که در پاتنا، بیهار هند زندگی می‌کند. او عشق عمیق خود به موسیقی را از خانواده خود به ارث برده است. او بیش از 15 سال است که بنسوری (فلوت هندی) می نوازد و بیش از 10 سال است که به طور رسمی آن را مطالعه کرده است. او گواهینامه‌های جوان و ارشد خود را در موسیقی هندی از Prayag Sangeet Sameeti در الله آباد، U.P. او لیسانس خود را در هنرهای نمایشی موسیقی کلاسیک هند از دانشگاه هندو Banaras - معادل هندی مدرسه موسیقی مشهور جهانی برکلی - دریافت کرد. و در حال حاضر او در حال پیگیری کارشناسی ارشد موسیقی کلاسیک هند است.

او در چهار سال گذشته به صورت آنلاین و آفلاین بانسوری را تدریس کرده است. عطش بی پایان او برای یادگیری، او را برای همیشه شاگرد موسیقی کلاسیک هندی ساخته است. در حالی که شناخت کمال غیرممکن است، او پیوسته در تلاش است تا در این سفر همیشگی به مرحله بعدی برسد. مشاهده همین عطش و کنجکاوی در دیگران، او را به آموزش و به اشتراک گذاشتن هنر خود با دیگران ترغیب کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش فلوت بامبو هند برای مبتدیان شدید.

Indian Bamboo Flute Learning For Extreme Beginners.

سلام به همه، خود من، جیوان دهمی، یک نوازنده بانسوری هندوستانی از پاتنا، بیهار، هند، یک دوره آموزشی همه کاره در زمینه اصول اساسی نوازندگی فلوت را به شما ارائه می دهد. ..