Terran Dailey

یوتیوبر + کارآفرین

من Terran هستم، یک یوتیوبر و کارآفرین از تگزاس. من علاقه شدیدی به یادگیری و پیشرفت شخصی دارم. از به اشتراک گذاشتن چیزهایی که از طریق ویدیو یاد می‌گیرم و تجربه می‌کنم لذت می‌برم. من در مورد تغییر خود و رشد محتوا می سازم. هدف من الهام بخشیدن به دیگران برای شکوفایی و ایجاد جامعه ای در اطراف مردم است که به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند. آخرین دوره آموزشی SkillShare من را در زیر بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه کانال یوتیوب خود را راه اندازی و رشد دهید: از مبتدی تا یوتیوبر

How to Start and Grow Your YouTube Channel: From Beginner to YouTuber

نحوه شروع کار در YouTube: راهنمای نهایی برای تبدیل شدن از مبتدی به YouTuber کانال YouTube خود را رشد دهید و سفر خود را به سوی موفقیت YouTube آغاز کنید! شرکت این کلاس ..


آموزش نقشه برداری ذهن خلاق: تکنیک نهایی طوفان فکری

Creative Mind Mapping: The Ultimate Brainstorming Technique

"به "نقشه ذهن خلاق: تکنیک نهایی طوفان فکری" خوش آمدید. این کلاس SkillShare روش تولید ایده و سازماندهی شما را بهبود می بخشد. .."


آموزش ایده های خود را سازماندهی کنید: Bullet Journaling برای رشد و انعکاس

Organize Your Ideas: Bullet Journaling for Growth and Reflection

"روزنامه نویسی یکی از قوی ترین عادات بهبود خود است که می توانید ایجاد کنید. به شما امکان می دهد روی کاغذ فکر کنید، ایده ها را به تصویر بکشید. سازماندهی، برنامه ریزی و انعکاس ...."


آموزش یک چشم انداز روشن و برنامه عمل برای اهداف خود ایجاد کنید

Create a Clear Vision and Action Plan for Your Goals

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک چشم انداز و برنامه عمل واضح برای اهداف خود ایجاد کنید. برخی از مهارت هایی که یاد خواهید گرفت عبارتند از: تغییر طرز فکر خود به او. ..


آموزش نحوه ویرایش ویدیوهای YouTube در iPad/iPhone: راهنمای مبتدیان Lumafusion

How to Edit YouTube Videos on iPad/iPhone: Lumafusion Beginners Guide

"نحوه ویرایش ویدیوهای YouTube را در iPad/iPhone خود با برنامه Lumafusion بیاموزید. LumaFusion بهترین برنامه ویرایش ویدیو است و ویرایش را آسان و سریع می کند. لوماف. .."