Chris B. Smith

Microsoft Excel MVP و توسعه دهنده محتوا در Microsoft کریس "اسمیتی" اسمیت (1966–2020) توسعه دهنده سابق مایکروسافت و تولید محتوا در مایکروسافت بود.

پس از موفقیت در مدیریت فروش ، سمیتی شرکت مشاوره خود را ایجاد کرد ، جایی که راه حل هایی برای ساده سازی عملیات تجاری طراحی کرد برای شرکت های بزرگ و کوچک. در حالی که سمیتی تخصص فنی گسترده ای در برنامه های مختلف و زبان های برنامه نویسی داشت ، تمرکز اصلی وی Microsoft Excel بود. اسمیتی یکی از 118 نفر در سراسر جهان بود که جایزه معتبر Microsoft Excel MVP را در سال 2007 بدست آورد و پس از آن هر سال وضعیت MVP را دریافت می کرد تا سال 2016 ، زمانی که به عنوان توسعه دهنده محتوا به مایکروسافت پیوست.

در طول سال های فعالیت خود در مایکروسافت ، سمیتی بر روی اسناد اکسل ، از جمله محتوای آموزش درون برنامه ای و مقالاتی برای support.office.com تمرکز کرد. به لطف توانایی های عالی تدریس Smitty و طیف گسترده ای از تجربه (از تبلیغات تا خرده فروشی تا کشاورزی) ، وی به این دلیل شناخته شده بود که می توانست اکسل را به دیگران آموزش دهد - از تازه کاران مطلق گرفته تا کاربران پیشرفته و نخبه.

Smitty بود یک همکار بسیار سخاوتمند و مفید برای خیلی ها. او به هزاران س userال کاربر اکسل در LinkedIn Learning ، MrExcel.com و سایر سیستم عامل های یادگیری پاسخ داد. سمیتی زندگی خود را با ذوق و شوق زندگی می کرد و به خاطر کم پشت بودن ، فروتن بودن و استقبال از همه معروف بود. از او همسر ، سیندی و دخترش کمبل جان سالم به در بردند. درآمد حاصل از فروش کتاب الکترونیکی Smitty ، مبانی تجارت اکسل 2019 و فراتر از آن ، به یک صندوق بورس تحصیلی برای دخترش بروید.

ما مفتخریم که دوره های Excel Smitty را در کتابخانه خود برگزار کنیم.
دوره های این مدرس:

آموزش اکسل برای متخصصان فروش

Excel for Sales Professionals

ویژگی های اساسی ، بهترین روش ها و استراتژی های ردیابی ، تجزیه و تحلیل و پیش بینی فروش را بیاموزید.


آموزش اکسل: آشنایی با Macros و VBA

Excel: Introduction to Macros and VBA

با ثبت ماکروهایی که کارهای تکراری را به صورت خودکار انجام می دهند ، سرعت کار در Excel را افزایش دهید. بیاموزید که چگونه کار با ماکرو را شروع کنید - صرف نظر از سطح تخصص فنی شما.


آموزش اکسل: ماکرو و VBA برای مبتدیان

Excel: Macros and VBA for Beginners

با ثبت ماکروهایی که وظایف تکراری را به صورت خودکار انجام می دهند ، سرعت کار در Excel را افزایش دهید. بیاموزید که چگونه کار با ماکرو را شروع کنید - صرف نظر از سطح تخصص فنی شما.


آموزش Excel: ایجاد لیست های کشویی

Excel: Creating Drop-Down Lists

با ایجاد لیست های کشویی در Excel نحوه صرفه جویی در وقت و اطمینان از داده های دقیق تر را بیاموزید.