Alina Smolyansky

هنرمند و مربی

سلام! من آلینا هستم، یک هنرمند مزاج تخم مرغ و مربی هنر، مستقر در ونکوور، کانادا. طبع سنتی تخم مرغ به دلیل سادگی، خلوص رنگ ها و اهمیت تاریخی برای من جذابیت دارد. الهام من از سنت های معنوی مختلف، نسخه های خطی روشن و طبیعت سرچشمه می گیرد. من همچنین یکی از معدود معلمان نقاشی تمپر تخم مرغی و نقاشی نماد در آمریکای شمالی هستم.

من مدرک لیسانس ارتباطات حرفه ای از دانشگاه رویال رودز و همچنین دیپلم نوشتن حرفه ای و معماری دارم. نقاشی های من در مجموعه های خصوصی و عمومی در کانادا، ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، استرالیا، تایلند و اسرائیل هستند.

من پنج سال است که در کلاس ها و کارگاه های خصوصی تدریس می کنم و از ایده ارائه کلاس های آنلاین هیجان زده هستم. هدف من به اشتراک گذاشتن زیبایی این رسانه تاریخی و کمک به دیگران برای کشف و یادگیری قدردانی از این سنت قدیمی هنری با ارج نهادن به استفاده از آن در آثار هنری امروز است.

دوره های این مدرس:

آموزش 18 دقیقه ای Windows Movie Maker: داستان خود را در کمتر از 60 ثانیه بگویید

18-minute tutorial to Windows Movie Maker: tell your story in less than 60 sec

اگر شما هم مثل من هستید - کارهای ساده را بیش از حد پیچیده کنید، قبل از شروع هر پروژه ای ساعت ها تحقیق کنید و هرگز ویدیویی را ویرایش نکنید - این کلاس i. ..


آموزش هنر تمپرای تخم مرغ قسمت 1: رنگدانه ها، امولسیون تخم مرغ و تکنیک های اولیه نقاشی

The Art of Egg Tempera Part 1: Pigments, Egg Emulsion & Basic Painting Techniques

"سلام! آیا می دانید چه چیزی همه رسانه های نقاشی را شبیه به هم می کند؟ آبرنگ، گواش، اکریلیک، روغن و حتی مداد رنگی و پاستلی باشد؟ - خوک. .."