Deanna Russell

رایحه درمانی بالینی

یادداشت شخصی:

در سال‌های اخیر من بسیار بیشتر از چگونگی داشتن و استفاده از مهارت‌های خاص بسیار بسیار مفید است. دانستن اینکه چگونه می توانم چیزهای خود را با استفاده از مواد با منبع پایدار ایجاد کنم، توانمند است!

کارهایی که از انجام دادن آنها برای خودم و خانواده ام لذت می برم عبارتند از: پرورش سبزیجات خودمان و سپس کنسرو کردن و فرآوری آنها برای استفاده در آینده، ساختن صابون فرآوری شده در سرما برای خودم، ساختن ترکیبات چای و اقلام مراقبت از پوست خودم. اینها روشهای بسیار ملموسی برای مراقبت از خانواده و دوستان هستند.

برنامه‌های کلاس من شامل ارائه مهارت‌های زندگی بیشتر به شما می‌شود تا بتوانید این مهارت‌های مفید را نیز داشته باشید.

آیا می دانستید؟

منابع آموزشی اضافی، مقالات وبلاگ و کلاس‌ها و دوره‌های دیگر از طریق وب‌سایت Nature Notes در دسترس هستند.

کار حرفه ای:

Deanna Russell یک رایحه درمانی بالینی، رایحه درمانی ثبت شده (RA®) و درمانگر اسانس (EOT®) است. او همچنین مالک و بنیانگذار

است.

منابع مفیدی برای دانش آموزان (با هزینه اضافی) در دسترس است. اینها محصولات دانلود دیجیتالی هستند که موضوعات مختلف مربوط به اسانس ها را پوشش می دهند. برای اطلاعات بیشتر وب سایت را بررسی کنید.

فروشگاه NatureNotesCanada Etsy: دارای منابع قابل دانلود و قابل چاپ برای علاقه مندان اسانس، دانش آموزان، نمایندگان و مربیان است. برای اطلاعات بیشتر به https://www.etsy.com/ca/shop/NatureNotesCanada مراجعه کنید.

Deanna یک عضو حرفه ای CAOA (اتحاد کانادایی آروماتراپی) است. Deanna یک دفتر مشاوره خصوصی در کلگری، AB کانادا دارد.

سرگرمی ها:

Deanna عاشق باغبانی، ترکیب چای، طراحی و تایپوگرافی است. او از اوایل کودکی با خلق چیزهایی آزمایش کرده است و اکنون به عنوان یک بزرگسال از آموزش اشتیاق خود به رایحه درمانی و روغن های ضروری به دیگران لذت می برد.



دوره های این مدرس:

آموزش جدید! طرز تهیه صابون گل همیشه بهار، عسل و بلغور جو دوسر

New! How to make calendula, honey & oatmeal soap

پروژه کلاس: کالاندولا، عسل و صابون فرآیند سرد بلغور جو دوسر این فرمول یک گزینه عالی صابون بدون کف دست و بدون عطر را در اختیار شما قرار می دهد. اگر شما نیاز دارید. .."