Skill Success Hacks

بزرگراه شما به سوی تعالی

سلام،

Skill Success Hacks سازمانی است که به شما کمک می کند در موفقیت شغلی خود تسلط پیدا کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این سازمان به شما کمک می کند تا هک های لازم را یاد بگیرید، تمرین کنید و درک کنید که به شما کمک می کند حرفه خود را به روشی هوشمندانه رشد دهید. این هک ها می توانند مربوط به مدیریت پروژه، بهبود فرآیند، افزودن مهارت های نرم افزاری لازم یا القای مهارت های رهبری باشند.

هدف ما این است که شما را در تمام سطوح سازمانتان قابل مشاهده کنیم و رزومه ای ایجاد کنیم که در بازار کار بسیار سودآور باشد. چه یک حرفه ای با تجربه و چه تازه کار، چه به دنبال ارتقاء یا شغل جدید باشید، چه بخواهید به رشد سریع شغلی دست یابید و چه بخواهید چک حقوقی دلخواه به دست آورید، هک موفقیت مهارت همیشه یک افزونه مثبت خواهد بود که می تواند و خواهد بود. در هر مرحله از موفقیت به شما کمک کند.

به امید خدمت به شما و موفقیت شغلی شما.

دوره های این مدرس:

آموزش ذینفعان سند، ریسک ها، مفروضات، محدودیت ها، تایید، الزامات بسته شدن و Signoff's؟

Document Stakeholders, Risks, Assumptions, Constraints, Approval, Closure Requirements & Signoff's?

" آیا در حال نوشتن منشور پروژه هستید و مستند کردن فهرست سهامداران و خطرات و مفروضات پروژه برایتان مشکل است؟ آیا به راهنمایی خاصی نیاز دارید .."


آموزش چگونه می توان اهداف، دامنه، الزامات سطح بالا و تیم پروژه را قانع کننده نوشت؟

How to Write Compelling Project Objectives, Scope, High-Level Requirements & Project Team?

" آیا شما یک منشور پروژه می نویسید و به سختی می توانید اهداف پروژه قابل اندازه گیری، محدوده پروژه، الزامات سطح بالا و P. .. را مستند کنید.


آموزش کمربند سفید شش سیگما

Six Sigma White Belt

" حتماً اصطلاح شش سیگما را شنیده اید، اما آیا می خواهید بدانید که شش سیگما چیست؟ آیا به دنبال آموزش کامل کمربند سفید شش سیگما هستید؟ .."