Charlotte Kan

گلدوزی/خیاطی ✂️

اسم من شارلوت است. در یک شهر کوچک فریزی در حومه هلند بزرگ شدم، جایی که روزهایم را با نقاشی، خیالبافی و ماجراجویی در مزارع اطراف شهرمان سپری کردم. در کودکی می دانستم که وقتی بزرگ شدم می خواهم کاری خلاقانه انجام دهم، نه دقیقاً چه کاری... معلوم شد که دوست دارم *تقریبا* همه کارها را انجام دهم! من می دوزم، می بافم، گلدوزی می کنم، طراحی می کنم، رنگ می کنم، صابون فرآیند سرد درست می کنم، کامپیوتر شخصی خودم را ساختم، سفالگری را امتحان کردم.

پس از سال‌ها به عنوان یک سازنده حرفه‌ای، کار برای طراحان مد، طراحی و تولید برچسب لباس زنانه خودم، دریافتم که چیزی که بیشترین لذت را برای من به ارمغان می‌آورد ساختن برای دوستان، خانواده و خودم و تدریس است. هیچ چیز به اندازه یک خانه و کمد پر از وسایل دست ساز نیست، و من دوست دارم که مهارت های سازنده را در اینجا در Skillshare به اشتراک بگذارم!

شما را در کلاس می بینیم!

شارلوت

PS: به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید. اولین کسی باشید که در مورد پروژه های جدید، کلاس ها، الگوهای خیاطی PDF اساساً همه چیزهای سرگرم کننده را می دانید. یا در اینستاگرام

سلام کنید


یکی از اولین الگوهای دوخت PDF من، لباس کراوات

دوره های این مدرس:

آموزش دوخت کیف کراس بادی با پارچه چوب پنبه ای با نام چرم چوب پنبه (شامل الگو)

Learn to Sew a Crossbody Bag With Cork Fabric a.k.a Cork Leather (Pattern Included)

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با پارچه چوب پنبه ای دوخت تا یک کیف کراس بادی ساده بسازید. بنابراین اگر کنجکاو هستید که چگونه با پارچه چوب پنبه دوخت کنید. ک. یک چوب پنبه لی .."


آموزش هنر حلقه گلدوزی شکوفه: با استفاده از دوخت پشت و دوخت ساقه و گره فرانسوی

Blossom Embroidery Hoop Art: Using The Back stitch & Stem Stitch & French Knot

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه شکوفه دوزی را با استفاده از: دوخت ساقه، آمپر کوک پشتی، گره فرانسوی، و چگونه پشت حلقه خود را به پایان برسانید تا بتوانید ..."


آموزش سنجاق دوزی برگ جینکو: با استفاده از دوخت زنجیره ای و دوخت دوخت

Embroidered Ginkgo Leaf Brooch: Using The Chain Stitch & Double Running Stitch

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک برگ جینکو را با دست بدوزید، از دوخت زنجیر برای پر کردن برگ و نحوه تبدیل تکه گلدوزی خود به سنجاق. ی...