Yomi Abiola

بنیانگذار و مدیرعامل The Fem League

اسم من یومی آبیولا است، مدیر عامل شرکت فم لیگ که به سرعت در حال رشد است و از مؤسسات شرکت‌ها برای کنجکاوی فرهنگی، متنوع‌تر، فراگیرتر و سالم‌تر حمایت می‌کند.

جوامع Fem League کاتالیزورهایی برای شکل دادن به فرهنگ، ایجاد هوش تجاری و بینش بی‌رقیب هستند و به عنوان ابزار یادگیری عمل می‌کنند. برنامه های ما فقط اطلاع رسانی نیست. آنها شرکت‌کنندگان و محیط‌هایشان را تغییر می‌دهند.

Fem League با مدیران عامل، روسای منابع انسانی، افسران تحول فرهنگی در بخش خصوصی کار می‌کند. شرکت هایی مانند Oatly و Daimler.

برنامه های رهبری Fem League به مقامات دولتی و سازمان های جامعه مدنی از طریق نهادهای عمومی مانند بانک جهانی آموزش می دهد. ما در ایجاد فناوری، تیم‌ها و روش‌هایی برای رشد ظرفیت رهبری و پرورش سازمان‌های ذهنی سالم و شکوفا تخصص داریم. سازمان‌هایی که با آنها کار می‌کنیم بهره‌ورتر، باهوش‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شوند زیرا در هسته‌شان کنجکاو و فراگیر می‌شوند.

دوره های این مدرس:

آموزش DEI: ایجاد فرهنگ های شرکتی فراگیر در جایی که همه پیشرفت می کنند

DEI: Creating Inclusive Company Cultures Where Everyone Thrives

با همکاری بنیانگذار The Fem League، Yomi Abiola، یک فرهنگ فراگیر ایجاد کنید که همه افراد شرکت شما را قادر می سازد تا پیشرفت کنند. چشم انداز کسب و کار در حال تغییر است. ..


آموزش DEI: چارچوب ارتباطی برای فرهنگ شرکت فراگیر

DEI: Communication Framework For Inclusive Company Cultures

"با موسس The Fem League، Yomi Abiola، زبان شرکتی فراگیر ایجاد کنید! ارتباطات پایه و اساس هر تلاش خلاقانه، رابطه یا همکاری است. .."