Jessica Rose

Quiltd Studios | طراح | مربی

به گوشه کوچک من از Skillshare خوش آمدید. من جس هستم و خوشحالم که عشقم به خیاطی و لحاف را با شما به اشتراک می گذارم. خیاطی همیشه یکی از علاقه های من بوده است و من خوش شانس بودم که به عنوان یک دختر بچه یاد گرفتم. من نمی توانم صبر کنم تا همه آنچه را که در مورد هنر خیاطی می دانم به شما نشان دهم.

فقط کمی درباره من:

من در شمال غربی اقیانوس آرام بزرگ شدم و بله جوراب و صندل می پوشم (در آنجا کاملاً قابل قبول است). پدر و مادرم به من یاد دادند که چگونه خیاطی، باغبانی، صنایع دستی و درست کردن هر چیزی را انجام دهم. دوران کودکی پر از شاه توت گرم شده توسط خورشید و چکمه های بارانی خیس بود.

من با شوهرم در کالج در دانشگاه بریگهام یانگ پروو آشنا شدم، ما دوستان کوهنوردی بودیم.. و سپس همسران کوهنورد شدیم! او مهربان ترین فردی است که می شناسم، من خوش شانس هستم که او را به عنوان دستیار خود دارم. وقتی او لحاف را در دست نمی گیرد، با دختر بچه های ما بازی نمی کند یا لباس نمی شویید (حالا می بینید که چرا من خیلی خوش شانس هستم!)، او یک رادیولوژیست نیروی هوایی است.

Quiltd Studios

در سال 2021، من به طور رسمی یک استودیوی طراحی uilt q را راه اندازی کردم که به طراحی الگوهای لحاف ظریف و شیک اختصاص دارد. کویلتد اگرچه در صنعت لحاف کاری تازه وارد است، اما با طراحی های منحصر به فرد و مدرن خود موجی از آن را ایجاد کرده است. الگوهای لحاف دارای خطوط تمیز، نقوش ظریف و پالت رنگ محدود است.

به‌عنوان یک طراح، این امتیاز را داشته‌ام که با برندهایی مانند، Oliso Smart Irons، Art Gallery Fabrics، Accuquilt و Missouri Quilt Star Co همکاری کنم. بیشتر در مورد خود بدانید به من بپیوندید تا پروژه های جدید خیاطی، آموزش های لحاف کاری و غیره را به اشتراک بگذارم، بی صبرانه منتظر دیدن شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش فراتر از دوخت مبتدی: ساخت جلیقه کتان لحافی

Beyond Beginner Sewing: Making a Quilted Linen Vest

"آماده ای برای ارتقاء سطح خیاطی و ارائه یک بیانیه مد؟ یاد بگیرید که چگونه پارچه لحافی را با هم بپوشانید و یک جلیقه کتان لحافی زیبا بسازید. به جسیکا رز، بنیانگذار بپیوندید."


آموزش Inclusive Tech: موردی برای رهبری فراگیر

Inclusive Tech: The Case for Inclusive Leadership

بیاموزید که معنای فراگیر بودن چیست ، چرا اهمیت دارد و چگونه می توانید اجرای رهبری فراگیر را شروع کنید.


آموزش راهنمای مبتدیان برای خیاطی: یک کیف دستی سفارشی بسازید و خیاطی را مانند یک حرفه ای یاد بگیرید

Beginner's Guide to Sewing: Craft a Custom Tote Bag and Learn to Sew Like a Pro

"آیا مشتاق هستید که خلاقیت خود را از طریق هنر خیاطی آزاد کنید؟ به راهنمای مبتدیان برای خیاطی خوش آمدید، کلاس Skillshare نهایی که به خیاطی کمک می کند."


آموزش مهارت های شغلی Tech: انتقال از توسعه دهنده به مدیر مهندسی

Tech Career Skills: Moving from Developer to Engineering Manager

درباره مهارتهایی که برای موفقیت در انتقال از یک توسعه دهنده فعال در تیم در یک تیم به یک مدیر مهندسی نیاز دارید ، بیاموزید.


آموزش Tech Soft Skills: انتقال از توسعه دهنده به مدیر مهندسی

Tech Soft Skills: Moving from Developer to Engineering Manager

درباره مهارتهایی که برای موفقیت در انتقال از یک توسعه دهنده فعال در تیم در یک تیم به یک مدیر مهندسی نیاز دارید ، بدانید.