Shea O'Connor

تصویرگر و طراح

هی! من شی هستم. من یک تصویرگر و طراح گرافیک هستم که در حال حاضر در آتلانتا، جورجیا مشغول به کار هستم. من دارای مدرک BFA در طراحی گرافیک از دانشگاه جورجیا هستم و بیش از 10 سال است که در صنعت خلاقیت در استودیوهای انیمیشن، شرکت های طراحی و اکنون به صورت تمام وقت برای خودم کار کرده ام. از فروش هنرم گرفته تا طراحی برندهای سفارشی گرفته تا تصویرگری کتاب‌های کودکان، من عاشق پل زدن یک سبک قدیمی با ارزش‌های مدرن هستم. طرح های من رنگارنگ، متنوع هستند و از هیچ درخششی نمی ترسم.

من بسیاری از اسرار صنعت و نکات مهم طراحی را در طول سفر خلاقانه ام آموخته ام، و بسیار هیجان زده هستم که با شروع تدریس آنها را با شما به اشتراک بگذارم!

من عاشق دوست‌یابی با خلاق‌های دیگر هستم، پس به آنجا بروید و سلام کنید. می توانید من را تگ کنید تا بتوانم پروژه های شما را در آنجا ببینم و البته آنها را به بخش پروژه های کلاس نیز اضافه کنم.

اگر مایلید به‌روزرسانی‌های رایگان و همه چیزهای Designed By Shea را داشته باشید، می‌توانید به من بپیوندید. خیلی خوشحالم که اینجا هستید و بی صبرانه منتظر دیدن چیزهای درخشانی هستم که خلق می کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های خود را رشد دهید: راهنمای ترکیب عبارات دستی با تصاویر

Grow Your Skills: A Guide to Combining Hand-Lettered Phrases with Illustrations

نامه نگار و تصویرگر شوید! در این کلاس، می‌خواهیم ترکیب عبارات دست‌نویس را با عناصر مصور در سبک هنری یکپارچه پوشش دهیم. من خواهم کرد. ..


آموزش تصویرسازی سبک وینتیج: چگونه به سبک متمایز خود به هنر خود نکات وینتیج اضافه کنید

Vintage Style Illustration: How to Add Vintage Touches to Your Art in Your Own Distinct Style

«سبک وینتیج در دنیای مدرن اگر از یک لمس قدیمی با حال و هوای مثبت قدردانی می‌کنید و هنرمند هستید، در جای درستی هستید، عزیزم. این کلاس شا. .."


آموزش نحوه فروش آنلاین کمیسیون های هنری: نکاتی در مورد فرآیند، قیمت گذاری و حرفه ای بودن

How to Sell Art Commissions Online: Tips on Process, Pricing & Professionalism

"مشخصات و نکات کمیسیون های هنری آنلاین را بیاموزید! در این کلاس،  من قصد دارم نحوه انجام سفارشات هنری خود را به اشتراک بگذارم تا به شما کمک کنم تا پایه ای برای نحوه انجام ..."