Cosmin Ionita

مهندس ارشد نرم افزار

من Cosmin هستم، یک مهندس نرم افزار با بیش از 10 سال تجربه در توسعه برنامه های کاربردی درجه سازمانی، مستقر در بخارست، رومانی.

من یک خودآموز هستم، واقعاً علاقه مند به فناوری، متمرکز هستم در مورد به دست آوردن مهارت های جدید، ایجاد روابط حرفه ای عالی و درک عمیق مفاهیم زیربنایی پشت فناوری هایی که با آنها تعامل دارم.

تخصص من حول برنامه‌های مبتنی بر JVM و سیستم‌ها/تکنیک‌های اطراف برای مدیریت کانتینر، گردش‌های کاری استقرار، نظارت و هشدار، بهینه‌سازی عملکرد، کیفیت کد، کارایی منابع و بسیاری موارد دیگر می‌چرخد.

من قویاً معتقدم که یادگیری مداوم تنها راه برای مرتبط ماندن در صنعت مهندسی نرم افزار است، و برای من، آموزش راهی برای یادگیری بیشتر در مورد موضوعات مختلف است و در عین حال به سایر افراد کمک می کند تا آنها را به روشی آسان درک کنند.

در اوقات فراغت از نواختن پیانو لذت می برم :-)

دوره های این مدرس:

آموزش Masterclass Java Multithreading and Parallel Programming Masterclass [ویدئو]

Java Multithreading and Parallel Programming Masterclass [Video]

بهترین منبع آنلاینی است که برای مهارت در کار با رشته‌ها و به‌کارگیری صحیح تکنیک‌های چند رشته‌ای در برنامه‌های خود، به منظور استفاده از قابلیت‌های CPU دستگاه‌های خود و حداکثر کردن توان عملیاتی برنامه، به آن نیاز دارید.


آموزش دوره سقوط چکمه بهار

The Spring-Boot Crash Course

"معرفی این دوره همه چیزهایی است که برای شروع کار با فریم ورک Spring-Boot در جاوا نیاز دارید، که محبوب‌ترین چارچوب وب مبتنی بر JVM برای ساخت میکروفون است. .."