Erzumah Ackerson

طراحی مد + استایل + یوتیوبر

سلام، نام من ارزومه است و من یک مادر، طراح مد فوق العاده، استایلیست، مشاور کمد لباس، و کسی هستم که هدف زندگی خود را برای رشد مداوم و تبدیل شدن به فردی که همیشه می خواستم باشم، قرار داده ام.

بنابراین در اینجا من به این فراخوان گوش می‌دهم که فصل بعدی زندگی‌ام را با شور و نشاط کامل در آغوش بگیرم، با به اشتراک گذاشتن تجربه و تخصص مد در چند دهه گذشته با جهان.

فقط کمی اطلاعات در زمینه چگونگی رسیدن به این مکان داشتم، من به مدت 12 سال مالک یک برند لباس زنانه به نام Bestow Elan بودم که دوره بسیار لذت بخشی در زندگی من بود، من جنبه های زیادی را در مورد آن دوست داشتم. من دوست داشتم به نقاط خاصی از جهان سفر کنم و بخشی از نمایش های مد بودم، لباس افراد مشهوری مانند تندی نیوتن را پوشاندم و همچنین از حمایت فوق العاده ای که این برند از مشتریان در سراسر جهان دریافت کرد سپاسگزار بودم!

به هر حال به سرعت به سمت حال حاضر شوید، استقبال از همه شما در دنیای من و اینکه من بینش‌ها و دانش‌های سبکی را که در طول زمان به دست آورده‌ام با شما به اشتراک بگذارم، واقعاً هیجان‌انگیز است - شما آنقدر سبک خواهید شد. بدانید که چگونه لباس‌های خود را برای هر موقعیتی کنار هم بچینید، می‌دانید چه چیزی با تیپ بدنی خاص شما مطابقت دارد و دیگر هرگز مجبور نخواهید بود که انتخاب‌های استایل خود را زیر سوال ببرید!

در نهایت، نمی‌توانید طراح را از این مد لباس بیرون بکشید... برای سازندگان، راه‌های ساده‌ای را به شما نشان خواهم داد که می‌توانید قطعات مورد علاقه‌تان را به لباس‌های مد روز تبدیل کنید که سرها را برمی‌گرداند، و می‌خواهید بپوشید. دوباره و دوباره!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر نوآوری خلاقانه و شیک

Introduction To Creative And Stylish Upcycling

فراخوانی همه سازندگان من، و سازندگان خواهم بود!! من خیلی خوشحالم که شما را اینجا در دومین دوره آموزشی خود با Skillshare می بینم! پروژه امروز چیزی است که بسیار مشکل است. ..


آموزش چگونه زبان سبک فردی خود را کشف کنید

How To Discover Your Individual Style Language

سلام، ممنون که از دوره من بازدید کردید!! هدف از این آموزش این است که به افرادی که در درون خود تشخیص داده اند که یک واقعیت واقعی وجود دارد، ارائه شود. ..