Cori Jaye Ettienne

هنرمند و خالق درباره رنگ زنده

درباره من:
Cori Jaye Ettienne یک هنرمند تجسمی، مربی و معلمی از وینیپگ، منیتوبا. فعالیت هنری او شامل نقاشی های پر جنب و جوش سورئال و پاپ آرت است که او از آنها برای انتشار پیام های مثبت به جامعه استفاده می کند. کوری جی در رادیو CBC، تلویزیون جهانی و پادکست های مختلف در مورد حرفه خود به عنوان یک هنرمند صحبت می کند. کوری جی پس از حضور در کالج هنر و طراحی انتاریو به وینیپگ بازگشت و از برنامه طراحی گرافیک در کالج رد ریور فارغ التحصیل شد. او از پیشینه خود در طراحی گرافیک، بازاریابی و رسانه های دیجیتال برای ترویج فعالیت خود استفاده می کند و از پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب به عنوان کاتالیزور استفاده می کند. علاوه بر این، کوری جی کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌های اجتماعی را برای هنرمندان و خلاقان برگزار می‌کند تا به اشتراک‌گذاری دانش در مورد جامعه آنلاین همیشه در حال رشد کمک کند.

درباره تمرین هنری من:
به دنیای رنگارنگ Cori Jaye Ettienne خوش آمدید. هدف کوری جی با خلق نقاشی های پاپ آرت پر جنب و جوش سورئال، به اشتراک گذاشتن عشق و نور است. کارهای او برای برانگیختن افکار تخیلی تولید می شود و بیننده را با نمایش دوستان حیوان دوست داشتنی در موقعیت های منحصر به فرد مجذوب می کند. برای کوری جی نیز معمول است که صحنه های عاشقانه را ترسیم کند و احساسات ارتباط و احترام را بیان کند. او با استفاده از رنگ اکریلیک، آثار هنری با روحیه را با استفاده از قدرت رنگ تا حد ممکن هماهنگ می کند، و اشتیاق خود را به مخاطبان خود القا می کند. کوری جی نقاشی‌های خود را به صورت چاپی و کارتی ترجمه می‌کند و آثار هنری خود را در دسترس همه قرار می‌دهد، زیرا آثار او برای همه مردم است.

دوره های این مدرس:

آموزش کلاس کوبیسم نقاشی اکریلیک

Acrylic Painting Cubism Class

"به یک کلاس نقاشی اکریلیک دیگر خوش آمدید! این کلاس تماماً در مورد کوبیسم و ​​به طور خاص تر، نقاشی یک موضوع به سبک کوبیسم است! حتی اگر شما یک بگی باشید. ...."


آموزش کلاس نقاشی اکریلیک اکسپرسیونیسم | هنر بیانی، احساسی

Expressionism Acrylic Painting Class | Expressive, Emotional Art

به کلاس دیگر نقاشی اکریلیک خوش آمدید! این کلاس درباره اکسپرسیونیسم و ​​به طور خاص تر، یادگیری نحوه ایجاد یک قطعه واقعاً گویا از یک است. ..


آموزش سنگ مرمر کردن کاغذ با استفاده از کرم اصلاح و رنگ اکریلیک (یا آبرنگ!)

Paper Marbling Using Shaving Cream and Acrylic Paint (or watercolor!)

"به یک کلاس نقاشی اکریلیک دیگر خوش آمدید! این کلاس در مورد سنگ مرمر کردن کاغذ است، و به طور خاص، نحوه دستیابی به این سبک با استفاده از کرم اصلاح! حتی اگر ...."


آموزش هنر هندسی برای مبتدیان با رنگ اکریلیک!

Geometric Art for Beginners with Acrylic Paint!

"به یک کلاس نقاشی اکریلیک دیگر خوش آمدید! این کلاس درباره هنر هندسی و به طور خاص تر، نحوه دستیابی به این طرح هندسی لایه ای است! حتی اگر y...."


آموزش نقاشی گل صد تومانی | نحوه رنگ آمیزی مقادیر و کنتراست | کلاس نقاشی اکریلیک

Peony Floral Painting | How to Paint Values and Contrast | Acrylic Painting Class

"به کلاس دیگر نقاشی اکریلیک خوش آمدید! این کلاس همه چیز در مورد گل صد تومانی، ارزش ها و کنتراست است! در این کلاس بحث خواهیم کرد: - چگونه یک ph مرجع را انتقال دهیم. .."


آموزش کلاس امپرسیونیسم مدرن نقاشی اکریلیک

Acrylic Painting Modern Impressionism Class

"به یک کلاس نقاشی اکریلیک دیگر خوش آمدید! این کلاس درباره امپرسیونیسم و ​​به طور خاص تر، نقاشی موضوعی به سبک امپرسیونیستی مدرن است! ایو...."


آموزش از نقاشی تا چاپ: نحوه ایجاد چاپ از آثار هنری بصری

From Paintings to Prints: How to Create Prints from Visual Artwork

"خوش آمدید :) این کلاس ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا اثر هنری خود را به یک چاپ تبدیل کنید که می توانید آن را به صورت آنلاین یا حضوری بفروشید. در این دوره در سطح مبتدی، ما این کار را انجام خواهیم داد.