Eman WN

هنرمند خوب

سلام من ایمان النابته هستم و هنرمندم. و مادر عمر فوق‌العاده‌ام. من مدرک لیسانس خود را در هنرهای زیبا (تمرکز بر طراحی) از دانشگاه ایالتی مونتکلر در سال 2018 دریافت کردم. هنرمند بودن یکی از چیزهایی است که به بودنم افتخار می‌کنم. قبل از اینکه یادم بیاید عاشق خلق هنر بودم. من هنر را در دنیا دیدم و دنیا آنقدر لطف داشت که به من این استعداد را داد که خودم هنرمند باشم. از آنجایی که تمرکز اصلی من طراحی است و ترجیح می دهم از رسانه های خشک استفاده کنم. من با مدادهای گرافیتی، زغال چوب و قلم/جوهر، نقاشی‌های دقیق در مقیاس بزرگ و کوچک می‌سازم. من از آزمایش بافت ها و الگوها لذت می برم. من همچنین عاشق کشیدن پرتره، حیوانات، گل ها، انواع مختلف مواد هستم. اساسا؛ هیچ چیز و همه چیز. من هنر را در همه چیز اطرافم می بینم و این یکی از موهبت های هنرمند بودن است.

من از انواع دیگری از هنر غیر از طراحی مانند نقاشی، کتاب سازی، سرامیک، چاپ صفحه و بسیاری دیگر لذت می برم. من توانستم این زمینه ها و بسیاری از زمینه های دیگر را در طول سال هایی که به عنوان یک هنرمندم کاوش کنم، اما طراحی واقعاً برای من یکی بود.

من عاشق امتحان کردن چیزهای جدید و سبک های جدید هستم. این به من به عنوان یک هنرمند و به عنوان یک انسان کمک می کند. ما هیچ وقت برای یادگیری خیلی پیر نیستیم و برای شروع یادگیری هیچ وقت دیر نیست. به همین دلیل ما اینجا هستیم. برای به اشتراک گذاشتن این پلت فرم شگفت انگیز برای ملاقات نه فقط به عنوان معلمان و دانش آموزان، بلکه به عنوان هنرمندان. همه ما یک هنرمند در خود داریم و من بسیار خوشحالم که تجربه یافتن جنبه هنری خود را به اشتراک می‌گذارم.
از اینکه با من در این سفر شرکت کردید متشکرم. من نمی توانم صبر کنم تا دانش، مهارت و عشقم به هنر را با شما به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول طراحی: خط سازی برای مبتدیان

Fundamentals of Drawing: Line Making for Beginners

اگر تا به حال از کشیدن خط ترسیده اید یا فکر کرده اید که نمی توانید مانند یک هنرمند واقعی طراحی کنید، پس این کلاس برای شما مناسب است. در این کلاس، اولین ها را می گیریم. ..