Mariana Valladares

طراح گرافیک و سطح

من ماریانا والادارس هستم، یک طراح گرافیک و الگوی سطح، مستقر در بوئنوس آیرس، آرژانتین. از سنین پایین به همه چیزهای خلاقانه علاقه داشتم.

من طراحی گرافیک را در دانشگاه بوئنوس آیرس خواندم و حرفه خود را در طراحی سرمقاله توسعه دادم. به مدت 20 سال در بوئنوس به عنوان مدیر هنری برای انتشارات مهمی در بوئنوس کار کرده‌ام. آیرس اکنون من استودیوی طراحی خود را دارم و برای ناشران در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا کار می کنم.

من عاشق کتاب هستم، اما در سال 2019 به طور تصادفی طرح الگوی سطح را پیدا کردم و از آن زمان تاکنون بیشتر تمرکزم را روی آن گذاشته‌ام. من متوجه شدم که این روش جدیدی برای بیان خودم است، شروع کردم و نتوانستم متوقف شوم!

همانطور که من لحظات سرگرم کننده ای را با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشتم که همه انواع چیزهای خلاقانه را با هم یاد می گرفتم، می خواهم آن را در کلاس های Skillshare با شما نیز به اشتراک بگذارم!

امیدوارم از آنها لذت ببرید و اوقات خوبی را با هم داشته باشید!

ماریانا

دوره های این مدرس:

آموزش از ساخت کیسه های هدیه مینی مفید اوریگامی لذت ببرید

Enjoy Making Useful Origami Mini Gifts Bags

"سلام! نام من ماریانا والادارس است و در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک کیف هدیه مینی اوریگامی بسازید. شما به یک ورق کاغذ، یک جفت قیچی، دنده نیاز دارید. .."


آموزش Papercraft: خلاقیت خود را با ایجاد ستاره های آرزوی اوریگامی دوست داشتنی توسعه دهید

Papercraft: Develop Your Creativity Creating Lovely Origami Wishing Stars

سلام، من ماریانا والادارس هستم و در این کلاس در چند مرحله ساده به شما نشان خواهم داد که چگونه یک نوار کاغذی را تا کنید تا یک ستاره آرزوی اوریگامی دوست داشتنی ایجاد کنید. با آن، y. ..