Lari White

لاری وایت یک هنرمند ضبط کننده آهنگ ، ترانه سرا ، تهیه کننده ، صاحب برچسب رکورد ایندی و بازیگر زن است. موسیقی لری سه Grammys و RIAA Gold (آرزوها / RCA Records) کسب کرده است. اگرچه ضبط هایش در نشویل مستقر در رادیو مملکت بازدید ها و طرفداران خود را به دست آورد ، اما وی همچنین آلبوم روح تحسین برانگیز — Green Eyed Soul — را در برچسب ایندی خود ، Skinny WhiteGirl Records منتشر کرد. او به عنوان ترانه سرا ، با تامی وینت ، توبی کیت ، لونستار ، دنی گوکی و پت گرین همکاری داشته است. او در فیلم سینمایی Cast Away مقابل تام هنکس ظاهر شد و در فیلم های Lifetime و CMT بازی کرده است. او نخستین بازی مورد تحسین منتقدان برادوی را كه نقش ژوئن در حلقه آتش بود منشاء داد.
دوره های این مدرس:

آموزش درس آواز: 4 ابزار آواز

Singing Lessons: 4 Singing Tools

آواز خواندن را بیاموزید. در مورد کمربند صوتی ، تفسیر شعر ، کار با نوازنده موسیقی و موارد دیگر کاوش کنید.


آموزش درس آواز: 2 تمرین بنیادی

Singing Lessons: 2 Foundational Exercises

آواز خواندن را بیاموزید. نحوه عملکرد روابط موسیقی را در آکورد ، مقیاس و بازه ها کاوش کنید ، یاد بگیرید چگونه گوش خود را برای شناسایی اصوات رایج آموزش دهید و موارد دیگر.


آموزش درس آواز: 3 تکنیک اساسی

Singing Lessons: 3 Essential Techniques

آواز خواندن را بیاموزید. نحوه هماهنگی ، استفاده از vibrato و messa di voce ، آواز خواندن در یک ثبت کم یا زیاد و موارد دیگر را کشف کنید.


آموزش درس آواز: 1 مبانی

Singing Lessons: 1 Fundamentals

آواز خواندن را بیاموزید. مفاهیم و اصطلاحات اصلی را که می تواند به شما در شروع به عنوان خواننده کمک کند ، بیاموزید چگونه از پیانو برای یافتن کلید مناسب استفاده کنید و موارد دیگر را کاوش کنید.