Aamir Shaikh

فریلنسر، یوتیوبر، مربی

سلام، من عامر هستم.

من یک مترجم آزاد، مربی Youtuber هستم.

من علاقه شدیدی به تعامل با مردم، دوست یابی، آموزش ابراز وجود دارم. من بیش از 12 سال تجربه در آموزش به دانشجویان حرفه ای در گرامر انگلیسی، مهارت های ارتباطی، فناوری اطلاعات آیلتس در موسسات متعدد دارم.

من همچنین با MNC ها به عنوان مربی زبان کار کرده ام. من از آموزش IT لذت می برم زیرا همه چیزهای شگفت انگیزی که می تواند انجام دهد تا دنیا را به هم متصل کند و زندگی ما را آسان کند. صرف نظر از حرفه های برجسته ما، من فکر می کنم که تسلط بر زبان انگلیسی IT یک الزام در عصر حاضر است.

متشکرم.

دوره های این مدرس:

آموزش یک کلمه، چند کاربرد

One Word, Multiple Uses

«چند معنایی کلمه یا عبارتی است که معانی متعدد و مرتبط دارد. یادگیری کاربردهای متنوع و شگفت انگیز این کلمات قطعاً تبدیل شما را بهبود می بخشد. .."


آموزش اکسل: ماکروهای اولیه تا پیشرفته

Excel: Basic to Advance Macros

همه نمونه‌های ماکرو اکسل در دنیای واقعی در این کلاس Skill Share پوشش داده شده‌اند. با پیشرفت در دوره، تعریف نسبی را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش مایکروسافت اکسل: همه خطاهای اکسل

Microsoft Excel: All Excel Errors

"این کلاس همه خطاهای Microsoft Excel را که با آن‌ها مواجه می‌شویم پوشش می‌دهد. درک منشأ هر خطا به ما امکان می‌دهد خطا را تشخیص دهیم و نیاز را دریافت کنیم. ..."


آموزش Microsoft Excel: EMI و محاسبه وام

Microsoft Excel: EMI & Loan Calculation

"سلام دوستان، این کلاس برای هر کسی است که می خواهد نحوه محاسبه EMI را بدون توجه به شغل خود یاد بگیرد. خواه وام دانشجویی، وام خودرو، خانه ...."