LAMZ

خالق هوش مصنوعی و معتاد به دوربین

سلام، من لامبروس هستم، دانشجوی پزشکی و فیلمساز پاره وقت با داستانی منحصر به فرد برای گفتن. من هرگز پا به مدرسه فیلم نگذاشته‌ام و هیچ‌وقت مربی نداشته‌ام که مرا در پیچیدگی‌های فیلم‌سازی و عکاسی راهنمایی کند. در عوض، اشتیاق من به دوربین، هوش مصنوعی و تولید محتوا نیروی محرکه من بوده است. من مسیر خود را از طریق ساعت‌های بی‌شماری تجربه عملی، آزمون و خطا ایجاد کرده‌ام.

آنچه که من را متمایز می کند، ماموریت من برای به اشتراک گذاشتن این دانش اکتسابی است. اگر به دنبال غواصی در دنیای جذاب دوربین‌ها هستید، امکانات هوش مصنوعی را در تلاش‌های خلاقانه خود کاوش می‌کنید یا مهارت‌های تولید محتوا را افزایش می‌دهید، در جای درستی هستید. دوره های من به گونه ای طراحی شده اند که شما را با مهارت های عملی و بلافاصله قابل اجرا توانمند سازند.

از اصول دوربین گرفته تا تکنیک های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی و هنر داستان سرایی، من اینجا هستم تا شما را راهنمایی کنم. به‌عنوان یک دوست علاقه‌مند که این سفر را به‌طور مستقیم انجام داده‌ام، موانعی را که ممکن است با آن‌ها روبرو شوید را درک می‌کنم، و من اینجا هستم تا تجربه یادگیری شما را جذاب و ارزشمند کنم.

در این سفر آموزشی هیجان انگیز به من بپیوندید و بیایید امکانات بی پایانی را که دوربین ها، هوش مصنوعی و تولید محتوا ارائه می دهند، کشف کنیم. همین امروز ثبت نام کنید تا وارد یک ماجراجویی متحول شوید که به شما کمک می کند پتانسیل خلاقانه خود را بشناسید. ما با هم، اشتیاق شما را به تخصص و ایده های شما را به داستان های جذاب تبدیل می کنیم.

دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از هوش مصنوعی و Chat GPT برای ایجاد محتوا: از برنامه ریزی تا آپلود

Using AI and Chat GPT for Content Creation: From Planning to Uploading

"این دوره آنلاین جامع "استفاده از هوش مصنوعی و چت GPT برای ایجاد محتوا: از برنامه ریزی تا آپلود" دروازه شما برای تسلط بر هنر تولید محتوا است.


آموزش فیلمبرداری سفر: ایجاد فیلم های بی انتها از سفرهای خود

Travel Videography: Creating Timeless Movies from your Trips

"به این دوره آموزشی فیلمبرداری مسافرتی خوش آمدید، که در آن سیستمی را که من ایجاد کرده‌ام و در طول سال‌هایی که به من امکان ایجاد آن را می‌دهد، پرداخته‌ام می‌گذرانیم..."


آموزش نحوه ایجاد تبلیغات در اتاق خواب

How to Create Commercials in your Bedroom

"بله، عنوان را درست خواندید.   تبلیغات اتاق خواب.   در این دوره من همه چیزهایی را که شما نیاز دارید و همچنین کل فیلمبرداری را بررسی می کنم.


آموزش استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT برای ایجاد و مقیاس‌بندی یک برند شخصی از طریق رسانه‌های اجتماعی

Using AI and ChatGPT to Create and Scale a Personal brand Through Social Media

"به دوره جامع ما در مورد "استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT برای ایجاد و مقیاس گذاری یک نام تجاری شخصی از طریق رسانه های اجتماعی" خوش آمدید. این دوره برای کمک به شما طراحی شده است.


آموزش فیلم بی رول سینمایی: راهنمای مبتدی

Cinematic B-Roll Video: A Beginner's Guide

"این دوره ساختاری با هدف آموزش فیلمبرداران مبتدی آماتور در زمینه ایجاد فیلم های سینمایی بی رول است. در نگاه اول، اکثر ویرایش های B رول. .."


آموزش مسترکلاس ایجاد دوره آنلاین: دوره خود را در 7 روز ایجاد کنید

Online Course Creation Masterclass: Create your Course in 7 Days

"به چالش ایجاد دوره 7 روزه خوش آمدید! در این دوره جامع آنلاین، شما یاد خواهید گرفت که چگونه دوره آنلاین خود را تنها در هفت روز ایجاد کنید. . .."


آموزش ایجاد محتوا 101: شروع به کار به عنوان یک سازنده محتوا

Content Creation 101: Getting Started as a Content Creator

""


آموزش استفاده از هوش مصنوعی و Chat GPT برای بازاریابی رسانه های اجتماعی در YouTube

Using AI and Chat GPT for Social Media Marketing on YouTube

پتانسیل بی‌نظیر موفقیت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در YouTube را با دوره جامع ما، «استفاده از هوش مصنوعی و چت GPT برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی» باز کنید. ..."


آموزش انجام کارها: فرو رفتن عمیق در بهره وری بی دردسر

Getting Things Done: A Deep Dive Into Effortless Productivity

انجام کارها کتاب فوق‌العاده‌ای از دیوید آلن است که با راه‌اندازی آن به من کمک کرد در طول سال گذشته زندگی سازنده‌تر و ساختارمندتری داشته باشم. ..


آموزش استفاده از IA و Chat GPT برای ایجاد ارتباط ویروسی در فرمت کورتو

Uso de IA y Chat GPT para la creación de contenido viral en formato corto

«به این دوره آموزشی در زمینه ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی با تمرکز بر ChatGPT خوش آمدید! در این برنامه جامع، سفری متحول کننده را آغاز خواهید کرد. .."


آموزش ChatGPT-4: نحوه ایجاد GPT های سفارشی بدون هیچ گونه تجربه کدنویسی را بیاموزید

ChatGPT-4: Learn How to Create Custom GPTs without any Coding Experience

""ChatGPT-4: یاد بگیرید چگونه GPT های سفارشی بدون هیچ گونه تجربه کدنویسی ایجاد کنید" یک دوره متحول کننده است که دری را به روی دنیای هوش مصنوعی باز می کند.


آموزش لنزها - کلاس کارشناسی ارشد

Lenses - A Masterclass

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش ویرایش ویدیو در فاینال کات پرو ایکس: اصول اولیه را در 1 ساعت بیاموزید

Video Editing in Final Cut Pro X: Learn the Basics in 1 Hour

"این دوره برای مبتدیانی است که علاقه مند به شروع با Final Cut Pro X اپل هستند. شاید شما کسب و کاری دارید که می خواهید تبلیغ کنید، یا ممکن است..."


آموزش استفاده از هوش مصنوعی و Chat GPT برای ایجاد محتوا: از آپلود تا مقیاس بندی

Using AI and Chat GPT for Content Creation: From Uploading to Scaling

"به "استفاده از هوش مصنوعی و ChatGPT برای ایجاد محتوا: از برنامه ریزی تا آپلود" خوش آمدید، یک دوره آنلاین جامع که برای گذراندن دوره های آموزشی شما طراحی شده است.


آموزش YOUTUBE SUCCESS: نحوه ایجاد ریز عکسهای جذاب، کلیک های خود را به دست آورید و بازدیدهای خود را افزایش دهید

YOUTUBE SUCCESS: How to create ENGAGING THUMBNAILS earn your Clicks and increase your views

"سلام به همه و به دوره کامل ایجاد تصاویر بند انگشتی برای مبتدیان خوش آمدید. در این دوره ما بر چگونگی طوفان فکری و ایجاد جذابیت های چشمی تمرکز خواهیم کرد."


آموزش کلاس اصلی فیلمبرداری با گوشی هوشمند: بهترین استفاده را از دوربین گوشی هوشمند خود ببرید

Smartphone Videography Masterclass: Making the Most out of your Smartphone's Camera

"به کامل ترین دوره فیلمبرداری گوشی های هوشمند خوش آمدید! در این Masterclass همه چیزهایی را که در مورد نحوه فیلمبرداری و ویرایش ویدیوها باید بدانید را بررسی خواهیم کرد. .."


آموزش گپ GPT با رشد YouTube : du débutant à Pro

Chat GPT pour YouTube Growth : du débutant à Pro

"به "ChatGPT for YouTube Growth" خوش آمدید، یک دوره جامع طراحی شده برای آموزش نحوه استفاده از ChatGPT برای بهینه سازی محتوای YouTube و دستیابی به موارد انفجاری. ..."


آموزش ویرایش ویدیوی YouTube در FCPX - از مبتدی تا حرفه ای

YouTube Video Editing in FCPX - From beginner to Pro

"به این دوره آنلاین جامع که برای تجهیز سازندگان مشتاق محتوای YouTube به مهارت ها و دانش لازم برای ایجاد نسخه با کیفیت بالا طراحی شده است، خوش آمدید."


آموزش موفقیت یوتیوب: نکات تخصصی برای رشد کانال خود در سال 2023

YOUTUBE Success: Expert Tips for to Grow your Channel in 2023

«به دوره جامع من که برای یوتیوب‌برهای متوسطی که مشتاق ارتقای کانال‌های خود هستند، خوش آمدید. این دوره عمیقاً به powerf می پردازد. .."


آموزش ویرایش ویدئو: 7 هک برای تحت تاثیر قرار دادن بینندگان

Video Editing: 7 Hacks to Impress your Viewers

"این دوره برای همه کسانی ساخته شده است که به دنبال ارتقاء بازی تدوین خود به سریع ترین روش ممکن هستند. در طول 4 سال گذشته که من به عنوان یک فیلم کار کرده ام. ..."


آموزش GoPro برای مبتدیان: هر آنچه که باید بدانید

GoPro for Beginners: Everything you Need to Know

"سلام به همه و به این دوره خوش آمدید! نام من لامبروس است و من دانشجوی سال چهارم پزشکی و فیلمساز پاره وقت هستم. طی پنج سال گذشته در ...."


آموزش فیلمبرداری هوایی DJI: راهنمای مبتدیان

DJI Aerial Cinematography: A Beginner's Guide

«سلام به همه، اسم من لامبروس است و دانشجوی سال چهارم پزشکی و فیلمساز پاره وقت هستم. در طول پنج سال گذشته که من درگیر th. .."


آموزش کسب درآمد از علایق خود به عنوان یک متخصص خلاق: از اینجا شروع کنید

Monetising your Passions as a Creative Professional: Start Here

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."