Amir Rimer

اشتیاق بزرگ من در زندگی این است که به دیگران آموزش دهم

سلام، اسم من امیر است.

من دوست دارم چیزهای جدید یاد بگیرم و سپس آن چیزهای جدید را با دیگران به اشتراک بگذارم. وقتی چیز جدیدی کشف می کنم که مرا هیجان زده می کند، می خواهم بلافاصله آن را با دیگران به اشتراک بگذارم تا واکنش آنها را دریافت کنم. آموزش آنلاین علاقه بزرگ من در زندگی است.

به‌عنوان یک معلم معتبر مدرسه ابتدایی انگلیسی و یک مربی آنلاین در 28 سال گذشته، ساعت‌های بی‌شماری تجربه یادگیری و تدریس دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش Mailchimp Email Marketing Automation - Essentials Training

Mailchimp Email Marketing Automation - Essentials Training

سلام اسم من امیر است. من یک معلم زبان انگلیسی معتبر ابتدایی هستم در این دوره به شما یاد خواهم داد که چگونه یک لیست پستی در Mailchimp که دارم ایجاد و رشد دهید. ..


آموزش ChatGPT Essentials: The Complete ChatGPT Course (راهنمای 2023)

ChatGPT Essentials: The Complete ChatGPT Course (2023 Guide)

"سلام، نام من امیر ریمر است و به دوره ویدیویی گام به گام من خوش آمدید: ChatGPT Essentials در این دوره من دست شما را می گیرم و همه چیز را به شما یاد می دهم. .."


آموزش NFT – NFTs Essentials Training Course 2022

NFT – NFTs Essentials Training Course 2022

"سلام، نام من امیر ریمر است و به دوره ویدیویی گام به گام من خوش آمدید: NFT Essentials در این دوره من دست شما را می گیرم و همه چیز را به شما آموزش می دهم. .."


آموزش Solidity Essentials: Web3 Development Programming Blockchain

Solidity Essentials: Web3 Development Blockchain Programming

"سلام، نام من امیر ریمر است و به دوره آموزشی گام به گام ویدئویی من خوش آمدید: Solidity Essentials در این دوره من دست شما را می گیرم و همه چیز را به شما آموزش می دهم. .."


بازاریابی TikTok - دوره آموزشی Essentials

TikTok Marketing - Essentials Training Course

"سلام، اسم من امیر است. من یک معلم زبان انگلیسی معتبر ابتدایی هستم. در این دوره به شما یاد می دهم که چگونه یک حساب کاربری TikTok بسازید و چگونه آن را رشد دهید. من دارم .."