Nicholas Felton

طراح اطلاعات

نیکلاس فلتون بیشتر وقت خود را صرف تفکر در مورد داده ها، نمودارها و روال روزانه ما می کند. او نویسنده بسیاری از اندازه گیری ها است که اندازه گیری های متعددی را در تابلویی از نمودارها، نقشه ها و آماری که فعالیت های سال را منعکس می کند، می بافند. او یکی از طراحان اصلی جدول زمانی فیس بوک و یکی از بنیانگذاران Daytum.com بود. جدیدترین محصول او، یک برنامه آیفون است که برای ضبط و تجسم جنبه های ظریف زندگی ما طراحی شده است. کارهای او بخشی از مجموعه دائمی در MoMA است. او همچنین توسط وال استریت ژورنال، وایرد و مجله گود معرفی شده است و توسط شرکت Fast به عنوان یکی از 50 طراح تاثیرگذار در آمریکا شناخته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی تجسم داده ها: شروع به پردازش

Designing Data Visualizations: Getting Started with Processing

به نیکلاس فلتون - نویسنده گزارش‌های سالانه فلترون، یکی از طراحان پیشرو جدول زمانی فیسبوک و یکی از بنیان‌گذاران Daytum بپیوندید تا جهان را کشف کنید. ..


آموزش مقدمه ای بر تجسم داده ها: از داده تا طراحی

Introduction to Data Visualization: From Data to Design

"برای مقدمه ای هوشمند، جامع و الهام بخش برای تجسم داده ها، به طراح اطلاعات نیکلاس فلتون بپیوندید! شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک مجموعه داده بسازید، تغییر دهید...."


آموزش تجسم داده های برنامه نویسی: یک ابزار کدنویسی برای پردازش

Programming Data Visualizations: A Coding Toolkit for Processing

"" یادگیری کدنویسی در پردازش، من را به عنوان یک طراح آزاد کرده است. این به من اجازه داد کارهایی را انجام دهم که قبلاً هرگز نمی توانستم با دست انجام دهم. "- نیکلاس فلتون در این ..."