Natasa Nahtigal

مربی آواز و دکترای پزشکی

سلام،

من ناتاسا هستم، دکترای پزشکی، که پزشکی را برای آموزش صدا ترک کردم. در 17 سال گذشته به عنوان مربی آواز کار کرده ام. با خوانندگان، سخنرانان، معلمان و افرادی که فقط دوست دارند صدای خود را کشف و باز کنند.

من اهل اسلوونی هستم، کشوری کوچک در اروپا. در اینجا من مالک و رهبری آکادمی صدا هستم، جایی که ما آموزش‌های صدا را برای همه نسل‌ها ارائه می‌دهیم - درس آواز، دوره‌های هارمونی، درس بازیگری و هماهنگ‌سازی، کارگاه‌های بهداشت آواز برای معلمان، کارگاه‌های ترس از صحنه، کارگاه‌های حضور در صحنه.

من همچنین به عنوان مربی آواز در برنامه های مختلف آواز تلویزیونی (X Factor، خواننده نقابدار، برنامه استعدادیابی کودکان اسلوونیایی) کار کرده ام. من همچنین یک سخنرانی TedX با موضوع "صدای ما به عنوان بخشی از هویت ما" انجام دادم.

بزرگترین علاقه من کاوش در قدرت صدای انسان است و من دوست دارم دانش و تجربیاتم را با مردم به اشتراک بگذارم.

همه ویدیوها و طراحی خلاقانه برای Skillshare توسط Maks Petac (Max Production) انجام شده است. ما به نیروهای خود پیوستیم و با هم شروع به ایجاد دوره کردیم. آسان تر، سریع تر و بهتر! <3

ما خوشحالیم که بخشی از انجمن Skillshare هستیم و امیدواریم کلاس های ما برای زندگی شما مفید باشد. :)

دوره های این مدرس:

آموزش بدن خود را آرام کنید، صدای آواز خود را آزاد کنید

Relax your body, FREE your SINGING voice

«آیا می‌خواهید صدای آزادتر و کامل‌تری در کل محدوده داشته باشید - در نت‌های کم و بلند؟ من در این کلاس با شما به اشتراک می گذارم 4 تنش عمده بدن که حدودا. .."


آموزش چگونه صدای خود را برای سخنرانی های آنلاین زیاد آماده کنیم؟

How to prepare our voice for a lot of online speaking?

در این دوره به شما نکاتی را ارائه خواهم داد که چگونه می توانیم صدای خود را برای تماس های طولانی مدت جلسات آنلاین آماده کنیم. ما با هم یک تکه کاغذ ایجاد خواهیم کرد. ..


آموزش 7 حقیقتی که به شما کمک می کند صدای واقعی خود را بیان کنید

7 facts that will help you to express your true authentic voice

"سلام خوانندگان، در این ویدیو در مورد تکنیک خوانندگی صحبت نمی کنیم. ما چیزی را لمس می کنیم که مهمتر است! یعنی پذیرفتن و دوست داشتن vo. .."


آموزش چیزی که باید در مورد صدای ما #خوانندگان #گویندگان #معلمان بدانید

A must know about our voice #singers #speakers #teachers

"صدای ما - شگفت انگیزترین ساز روی این سیاره! در این دوره اول، حقایق اساسی در مورد صدای انسان را به شما نشان خواهم داد. به روشی بسیار ساده و سرگرم کننده w. .."